تازه های سایت

کد مطلب: 18148
11. فروردين 1393 - 11:16

رئیس مرکز بهداشت نهاوندگفت: در ایام برگزاری طرح بسیج سلامت بیش از 200 مورد بازرسی از واحد های مختلف توزیع مواد غذایی در نهاوند صورت گرفته است .

به گزارش پایگاه خبری گرو محمد زمانیان گفت: امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته کمترین مشکل را در شهرستان نهاوند داشتیم و مهمترین دغدغه ما در طرح امسال  بحث مواد خوراکی بود که با نظارت واحد بهداشت محیط حرفه ای خوشبختانه مشکلی به وجود نیامد.

وی گفت: در طرح امسال که از یک اسفند شروع شده و تا 15 فروردین نیز ادامه خواهد داشت برافراد و مکان هایی که به خصوص در بحث توزیع اقلام خوراکی دخالت دارند نظارت های خوبی انجام شده است.

وی گفت: دراین طرح از توزیع خشکبار تاریخ گذشته و فاسد توسط افرادسودجو جلوگیری شد و این مواد خوراکی فاسد توسط بازرسان مرکز بهداشت نهاوند کشف و از توزیع انها ممانعت به عمل آمد.

زمانیان گفت: در طول زمان برگزاری طرح بسیج سلامت تا به امروز بیش از 200 بازدید از واحد های و مغازه های مختلف و رستوران های توزیع کننده مواد غذایی به عمل آمده و تذکرات و توصیه های لازم به آنها داده شده است .

وی گفت : یکی دیگر از ماموریتهای بازرسان بهداشت محیط شهرستان نهاوند دراین ایام کلرزنی آبهای اشامیدنی شهرستان نهاوند است که با همکاری اداره آب و فاضلاب این کار به نحو احسنت انجام شد و در چند مرحله میزان کلرآب های آشامیدنی نهاوند اندازه گیری شد .

زمانیان گفت: در طول ایام برگزاری طرح بسیج سلامت نوروزی مرکز پزشکی فیروزان با داشتن دو پزشک از مراکز بسیار فعال شهرستان بود به طوری که به غیر از روز عید که مراجعه کمتری داشت در سایر روزها به طور متوسط بیش از 150 مراجعه کننده را مورد مداوا قرار داد .

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: شش مرکز کوهانی ، مرکز شماره یک شهری ، مراکز گوشه سعد وقاص، برزول، گیان و فیروزان در بخش خزل مراکزی بودند که در این ایام به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان پرداختند.

وی افزود: این مراکز با داشتن پزشک،انجام تزریقات، اورژانس وداشتن پزشک ماما وهمچنین مرکز شماره 4 واقع در کمربندی برای فوریت های دندانپزشکی در نظر گرفته شده است و در طول برگزاری طرح به ارائه خدمات می پردازند.

 

دیدگاه شما