تازه های سایت

کد مطلب: 41468
15. ارديبهشت 1399 - 8:27
فرماندار و رئیس اداره صمت و دامپزشکی به همراه کارشناسان بهداشت محیط از روند فعالیت کشتارگاه صنعتی دام نهاوند بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرماندار نهاوند به همراه رئیس اداره دامپزشکی، رئیس اداره صمت و کارشناس مرکز بهداشت از کشتارگاه زاگرس دام شهرستان بازدید به عمل آوردند.

ناصری فرماندار نهاوند در این بازدید ضمن اشاره به اهمیت کشتارگاه در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه و امنیت غذایی اظهار کرد: پیگیری های مجموعه دامپزشکی شهرستان در راستای ارتقای وضعیت بهداشتی کشتارگاه خصوصا اجرای طرح پیش سرد کن گوشت بسیار ضروری و مهم است.

وی بیان کرد: ارائه گوشت سالم ،  بهداشتی و مورد تائید دامپزشکی با رعایت استانداردهای لازم مدنظر و تاکید مسئولین شهرستان است که خوشبختانه این مهم در حال انجام است.

فرماندار نهاوند در ادامه گفت : پیرو مصوبه سازمان دامپزشکی مبنی بر ممنوع بودن کشتار غیر بهداشتی دام خارج از کشتارگاه و اخطاریه های اداره دامپزشکی شهرستان به واحدهای قصابی که در روستاها اقدام به کشتار غیر بهداشتی دام خارج از کشتارگاه داشته اند ، برخورد قانونی انجام و برای تامین سلامت و امنیت غذایی مردم با هیچکس تعارف نداریم و همه واحدهای قصابی چه در شهر و چه در روستاها باید در کشتارگاه صنعتی دام اقدام به کشتار بکنند.

 

دیدگاه‌ها

با سلام با توجه به لزوم رفع ممشکل تصفیه خانه های فاضلاب صنعتی و شهری بنده تمایل همکاری در خصوص رفع مشکلات تصفیه خانه هستم

دیدگاه شما