تازه های سایت

کد مطلب: 17715
17. اسفند 1392 - 8:58
پایگاه خبری گرو: فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از کشف بیش از 14 هزار عدد ترقه و 10 کیلوگرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه در نهاوند خبرداد.

IMG_3420

سرهنگ عباس نظری در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو گفت: این مواد در بازرسی از منزل شخصی فردی به نام ˈع- فˈ در یکی از محلات شهرنهاوند بدست آمد که در این ارتباط فرد مزبور به همراه یک نفر دیگر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند .

نظری افزود: طی عملیات گشت و بازرسی پلیس امنیت عمومی در هفته گذشته تعداد 14 هزار و 41 عدد انواع مواد آتش زا و محترقه از نوع صنعتی و سنتی به همراه 10 کیلو گرم مواد اولیه ساخت ترقه های سنتی کشف شد.

نظری گفت:چند روز پیش نیز 2 هزار عدد ترقه دست‌ساز و 30 کیلوگرم انواع مواد اولیه تهیه و ساخت مواد آتش‌زا در این شهرستان کشف شده بود.

وی با توصیه به شهروندان و خانواده ها در خصوص استفاده از مواد محترقه افزود : هر ساله با نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال برخی سودجویان با استفده از این مواد آسیب زا موجب بروز حوادث و صدمات و خسارات جبران ناپذیری برای خانواده ها و دیگر شهروندان میشوند لذا به خانواده ها و جوانان توصیه می گردد از خرید و استفاده مواد محترقه و آتش زا خودداری نمایند .

وی گفت:با توجه به اهمیت موضوع پلیس وظیفه خود می دانند با تهیه کنندگان و فروشندگان که باعث تهدید سلامت شهروندان و همچنین سلب آرامش آنان می شود، به شدت برخورد قانونی نماید.

وی از شهروندان خواست هشدارهای پلیس را در خصوص استفاده از این مواد خطرناک جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از این قبیل با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس حاصل کنند.

دیدگاه شما