تازه های سایت

کد مطلب: 15133
16. آذر 1392 - 8:04
مدیر شعب بانک کشاورزی در استان همدان گفت: یک واحد گوساله پرواری و یک واحد پرورش ماهی با ارائه تسهیلات بالغ بر 3 میلیارد ریال از سوی بانک کشاورزی به بهره‌برداری رسید.
خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از دو واحد دام‌داری و پرورش ماهی در نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو ، علیرضا طاهری اظهار کرد: با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی یک واحد گوساله پرواری در استان همدان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: واحد گوساله پرواری شرکت نگین گاو از طرح‌های خوب بانک کشاورزی است که در شهرستان نهاوند به مرحله بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال چهار نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی در استان همدان با اشاره به هزینه اجرای این طرح تصریح کرد: بیش از یک میلیارد و 891 میلیون ریال برای بهره‌برداری از این طرح هزینه شده است.

وی ادامه داد: از این میزان یک میلیارد و 700 میلیون ریال از طریق تسهیلات بانک کشاورزی استان همدان و از محل سرفصل اعتبارات صندوق توسعه ملی کشاورزی تأمین و پرداخت شده و مبلغ 191میلیون ریال نیز توسط خود متقاضی سرمایه‌گذاری شده است.

طاهری در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: یک واحد پرورش ماهی نیز با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی در سال جاری به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: واحد پرورش ماهی علیدوست زمانیان با ظرفیت 30 تن در سال از دیگر طرح‌هایی است که یا استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی در شهرستان نهاوند به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی در استان همدان با بیان اینکه این طرح نیز زمینه اشتغال چهار نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است، گفت: هزینه اجرای این طرح بیش از یک میلیارد و 352 میلیون ریال است.

وی ابراز داشت: از مجموع هزینه اجرایی مبلغ یک میلیارد و 210 میلیون ریال از طریق تسهیلات بانک کشاورزی استان همدان و از محل سرفصل اعتبارات صندوق توسعه ملی کشاورزی تأمین و پرداخت شده است.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: مبلغ 142 میلیون ریال نیز توسط خود متقاضی برای بهره‌برداری از این طرح سرمایه‌گذاری شده است.

دیدگاه شما