تازه های سایت

کد مطلب: 14601
27. آبان 1392 - 9:21

DSC01061

فرماندار شهرستان نهاوند گفت : سرمایه گذاران می توانند از ظرفیت قابل توجه شهرک صنعتی نهاوند برای تولید استفاده کنند

به گزارش پایگاه خبری گرو مجتبی مولوی در جلسه ی بررسی مشکلات بخش صنعت و معدن شهرستان نهاوند که در فرمانداری این شهر برگزار شد گفت :ایستایی در حوزه صنعت و معدن جایی ندارد و همه ی دستگاه های اجرایی شهر نهاوند باید برای حل مشکلات این بخش با هم همکاری داشته باشند و با همدلی و تعاون کار را پیش ببرند.

مولوی گفت : واحد های تولیدی وقتی با مشکلی مواجه شدند  باید به اندازه ای از طریق دستگاههای اجرایی مسئول پیگیری کنند که به نتیجه برسند و صرف آوردن روی کاغذ مشکل را حل نمی کند.

وی با انتقاد از جانمایی برخی از واحد های هم خوان در شهرک صنعتی نهاوند گفت :باید مشکل این واحد ها در اولویت باشد و واحد هایی که تولید مشابه دارند در یک جا جمع شوند.

وی گفت : شهرک صنعتی نهاوند با داشتن فضای خالی زیاد می تواند سرمایه گزاران بسیاری را به نهاوند بکشاند و با داشتن امکانات زیر بنایی  خوب و دسترسی مناسب و نزدیکی به شهر از ظرفیت خوبی برای تولید برخوردار است.

وی ورودی شهرک صنعتی را یکی از معضلات این شهرک عنوان کرد و گفت : با اداره راه و شهرسازی جلساتی برگزار خواهد شد تا این مشکل هرچه سریع تر پیگیری و حل شد.

وی با بیان اینکه خیلی از مشکلات این شهرک با برگزاری جلسات هم اندیشی با ادارات اجرایی قابل حل است گفت : در خیلی از موارد با همدلی و هم فکری مشکلات به راحتی حل می شوند.

 

دیدگاه شما