تازه های سایت

کد مطلب: 12203
19. مرداد 1392 - 0:11
پایگاه خبری گرو : نماز عید سعید فطر با حضور مردم مومن نهاوند در مصلای نماز جمعه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند و با حضور گسترده مردم خداجوی نهاوند صبح امروز برگزار شد .

DSC00360

امام جمعه نهاوند در خطبه های نماز عید فطر با تبریک این عید به همه ی مردم نهاوند گفت : عید فطر از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که به پاس یک ماه روزه داری  ؛ خداوند به مسلمانان عطا کرده است .

وی گفت : امیدوارم همه ی مومنان و روزه داران از برکات این ماه عظیم بهره برده باشند و با دعاها و نجواهایی که با خدای خود در شب های قدر داشته اند توانسته باشند از بار گناهان خود بکاهند .

امام جمعه  نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت : توقع و انتظار مردم از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی این است که مرزبندی بعضی از وزرای پیشنهادی از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت خانه های مختلف با فتنه 88 مشخص باشد .

 

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: فتنه 88 با همکاری و برنامه ریزی آمریکا و دشمنان داخلی و خارجی نظام و کشور را تا مرز سقوط پیش برد اما مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری و بصیرت مردم کشور را نجات و دشمنان قسم خورده نظام را رسوا و نابود کرد.

 

مغیثی با اشاره به خسارت چندین میلیاردی به مراکز دولتی و بیت المال کشور در فتنه 88 گفت: باید مجلس مواظب باشد که کسانی که در فتنه 88 حضور داشتند و یا در برابر اقدامات و یا حرکات فتنه سکوت کردند دوباره به قدرت نرسند چرا که در غیر این صورت دیگر مردم تحمل نخواهند کرد.

 

وی وجود مراکز فروش مواد مخدر در سطح شهر نهاوند ، بی حجابی و بد حجابی در سطح شهر خصوصا مراکز تفریحی نهاوند،نقاشی تصاویر زنان بر روی سنگ قبر آنان و گسترش و رواج تکدی گری توسط افراد مختلف را مهمترین مشکلات و معضلات شهری نهاوند عنوان کرد و افزود: اگر مسئولین نمی توانند با فروش و عرضه مواد مخدر در سطح شهر برخوردکنند جوانان حزب اللهی و بسیجی آمادگی دارند با این افراد به شدت برخورد کنند.

دیدگاه شما