تازه های سایت

کد مطلب: 40905
4. فروردين 1399 - 10:24
دادستانی نهاوند از تشکیل ستاد قضایی، حمایتی از جهش تولید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نظر به نامگذاری سال 1399 بنام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری و با عنایت به ظرفیتهای تولیدی، کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی شهرستان نهاوند و در راستای اجرای کامل و دقیق قوانین و مقررات ناظر بر حمایت از تولید، تسهیل پرداخت بدهی واحدهای تولیدی به بانکها، اقدام عاجل و فوری ادارات و نهادهای دولتی در ایفای وظایف قانونی و ارائه راهکارهای عملی و اجرایی، دادستانی نهاوند پیرو اقدامات انجام یافته در سال 1398 جهت رفع موانع تولید در شهرستان، مبادرت به تدوین دستورالعملی در راستای نظارت و حمایت از تولید با هدف تحقق شعار سال نموده است.

این دستورالعمل به کلیه بانکهای شهرستان، ادارات و نهادهای دولتی دارای طرح تولیدی، اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه تولید و متقاضیان ایجاد کارگاهها و واحدهای تولید در شهرستان ابلاغ خواهد گردید تا ضمن اجرای موازین و الزامات قانونی جهت جهش تولید در شهرستان، مشکلات و مسایل خود را جهت بررسی به دادستانی ارسال نمایند.

 برخورد با فساد اقتصادی، تلاش جهت پرداخت بدهی بدهکاران عمده بانکی دارای سوء نیت، شناسایی شرکتهای صوری و تعقیب اشخاص حقوقی ورشکسته به تقصیر یا به تقلب در اولویت بخش قضایی این ستاد قرار دارد.

 دبیرخانه ستاد در دفتر دادستانی تشکیل و تمامی اشخاص حقیقی، حقوقی، ادارات دولتی و غیردولتی و بانکها میتوانند کلیه مکاتبات، تقاضاها و مشکلات و پیشنهادات خود را بنحو مکتوب تا پایان فروردین 99 ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که در شرایط کنونی جامعه، جهش در تولید ملزومات بهداشتی مورد نیاز شهروندان با مناسبترین قیمت و نیز تامین کالاهای اساسی مورد تاکید میباشد

دیدگاه شما