تازه های سایت

کد مطلب: 9236
29. فروردين 1392 - 12:14


پایگاه خبری گرو  ، اخبار نهاوند : مدیر آموزش و پرورش نهاوند در سومین جلسه گرامیداشت هفته مقام معلم که با حضور مسئولین کمیته های ستاد و چند تن از کارشناسان اداری برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: به منظور قدر دانی از شان و منزلت مقام معلم امسال در هفته معلم بیش از 35 برنامه فرهنگی در سطح اداره برگزار می شود.

 وی افزود: هفته معلم فرصت ارزشمندی است تا به بازخوانی امر تعلیم و تربیت و شان و منزلت مقام معلم پرداخت .

وی افزود: در همین راستا امسال بیش از 35 برنامه فرهنگی ورزشی جهت تجلیل از مقام معلم برگزار می شود که محوریت این برنامه ها معرفی هر چه بیشتر مقام معلم به جامعه می باشد . وی با اشاره به اهم برنامه های اجرایی هفته معلم گفت: برنامه های هفته معلم با نواختن زنگ نمادین سپاس معلم در تمامی مدارس شهرستان برگزار می شود که در این مراسم دانش آموزان با اجرای ویژه برنامه از معلمان تجلیل می کنند .

وی گفت: برگزاری مراسم تجلیل از 52 نفر معلم نمونه همراه با خانواده های آنان از دیگر برنامه هایی است که با حضور مسئولین شهرستان برگزار می شود.

وی گفت: در هفته معلم برنامه های ورزشی متنوعی شامل برگزاری مراسم نمادین دوچرخه سواری دانش آموزان در سطح شهر،برگزاری مسابقات دارت،تنیس روی میز ،بدمینتون ،دوصحرانوردی و کوهپیمایی برای معلمان برگزار می شود.

تکلو به برنامه های فرهنگی این هفته اشاره کرد و گفت: در هفته معلم علاوه بر اجرای برنامه های ورزشی برنامه های فرهنگی شامل مسابقات مقاله نویسی با عنوان نقش آموزش و پرورش در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی و مبانی تفکر تربیتی و تعلیمی استاد مطهری در سند تحول بنیادین و مسابقه معلم نمونه از دیدگاه دانش آموزان برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند همچنین گفت: به منظور خدمات رسانی به شهروندان در طول این هفته از طریق مرکز مشاوره خانواده خدمات مشاوره ای به صورت رایگان به همشهریان ارائه می گردد. وی شرکت گسترده فرهنگیان در نمازجمعه ،دیدار و عیادت از بیماران فرهنگی و بازنشستگان،تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان،برگزاری مراسم عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا ،حضور مدیران ادارات در مدارس ،دیدار با امام جمعه شهرستان و برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی را از مهمترین برنامه های اجرایی این اداره عنوان کردند .

در این جلسه عباس عبدلی دبیر ستاد گرامیداشت مقام معلم آموزش و پرورش نهاوند نیز گفت: به منظور اجرای مطلوب برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم شش کمیته تخصصی در آموزش و پررش تشکیل شده که برنامه ریزی های لازم در این کمیته ها صورت گرفته است . وی افزود: علاوه بر این برنامه های ستاد طی دو جلسه در شورای آموزش و پرورش مطرح و مورد تصویب قرار گرفته است

دیدگاه شما