تازه های سایت

کد مطلب: 22030
19. مهر 1393 - 8:04
رئیس جدید راهنمایی و رانندگی نهاوند گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین معضلات شهر نهاوند ترافیک آن است.
 546385_KXPHUyO6

به گزارش سایت گرو، سرگرد فرشید کرمی گفت: مشکل ترافیک شهر نهاوند به دو عامل مهم برمی گردد که یکی ساختارشهری نامناسب نهاوند و نداشتن زیرساختهای لازم و دیگری عامل انسانی و احساس مسئولیت نکردن مردم در قبال آن است.

وی افزود: متاسفانه شهر نهاوند به علت داشتن خیابانهای قدیمی کشش بارترافیکی را نداشته و با حجم بالای وسایط نقلیه دچار مشکل می شود .

رئیس راهنمایی و رانندگی نهاوند بیان داشت: علاوه بر این متاسفانه برخی از رانندگان خودروها با رفتارهای غیر مسئولانه و پارکهای غیر متعارف در سطح خیابان باعث بند آمدن ترافیک می شوند که لازم است در این زمینه با متخلفان برخورد جدی شود.

وی با اشاره به برخی از رفتارهای نامتعارف و خلاف قوانین ترافیک شهری در سطح شهر افزود: متاسفانه دیده می شود که هنگام پیک ترافیک، تریلی حامل برنج برای تخلیه محموله خود در مرکز شهرتوقف نموده و باعث راهبندان می شود که این مساله در شان و منزلت شهروندان نمی باشد.

کرمی افزود: برای جلوگیری از این رفتار تاکنون برخورد جدی صورت نگرفته که البته قصد ما اجرای قوانین است تا بتوان از طریق آن وضعیت ترافیک شهری را تا حدودی سامان داد.

وی فرهنگ سازی در زمینه رفتارهای مطلوب ترافیکی توسط شهروندان را از نکات مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه بعضا عابرین پیاده و یا برخی رانندگان نیز در ایجاد مشکلات ترافیکی سهیم می باشند لذا لازم است فرهنگ سازی لازم از طریق مدارس صورت گیرد و دانش آموزان با اصول و قواعد راهنمایی و رانندگی آشنا شوند .

انتهای پیام/

دیدگاه شما