تازه های سایت

کد مطلب: 9011
26. فروردين 1392 - 9:23
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان نهاوند گفت: به دلیل همزمانی ایام فاطمیه با هفته سلامت، در جوار بقعه شاهزاده محمد(ع) نهاوند ویزیت رایگان عموم مراجعان انجام می شود.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی با بیان اینکه مناسبتهای مذهبی و اجتماعی سبب پویایی و رشد جامعه میشود، اظهار داشت: سوگواره یاس نیوی در ایام فاطمیه امسال با هفته سلامت که معرف شاخص های ارتقا سطح سلامت عمومی مردم جامعه است، همزمان شد.

وی افزود: علاوه بر توجه به برگزاری مراسم عزاداری در ایام فاطمیه و در جوار بقاع متبرکه توجه به هفته سلامت نیز مورد توجه قرار گرفت و بر این اساس نیز برنامه شاخصی در این زمینه اجرایی شد.

وی با اشاره به وجود نیات پزشکی در شهرستان نهاوند گفت: در راستای اجرای نیات و نیز گرامیداشت هفته سلامت که با امر توجه به فشارخون بالا توام است، ایجادغرفه پزشکی و ویزیت مراجعان در جوار بقعه شاهزاده محمد(ع) نهاوند انجام شد.

عزیزی با بیان اینکه برپایی این غرفه در روز جمعه گذشته انجام شد، گفت: این غرفه به مدت 10 روز در جوار بقعه متبرکه شاهزاده محمد(ع) نهاوند برپاست.

وی افزود: ویزیت عموم مراجعان و زائران این بقعه متبرکه در مدت تعیین شده رایگان است.

رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند ابراز داشت: ویزیت رایگان در این آستان مقدس و بقعه متبرکه با حضور پزشکان مجرب، متخصص و سرشناس شهرستان نهاوند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می شود.

منبع : مهر

دیدگاه شما