تازه های سایت

کد مطلب: 8396
26. اسفند 1391 - 5:22
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : رییس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند گفت: با توجه به فرارسیدن سال نو و افزایش میزان تقاضای مواد خام دامی و گوشت مرغ ، چهار اکیپ بهداشتی برای نظارت بر نحوه عرضه و اطمینان از سلامت مواد دامی در این شهرستان فعال شده است .

 

به گزارش پایگاه خبری گرو  ، مجید اسد بیگی افزود:این اکیپها به صورت کشیک در دو نوبت صبح و بعد ازظهر در سطح شهر و مراکز توزیع مواد خام دامی مانند قصابی ها و مرغ فروشی ها بر بهداشت این مواد نظارت می کنند .

وی گفت: همچنین به منظور اطمینان از سالم بودن مواد غذایی و استاندارد بودن مواد عرضه شده در رستوران های بین راهی با همکاری بازرسان اداره بازرگانی و تعزیرات از این مراکز نیز بازدید می شود.

اسد بیگی افزود: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت مرغ و گوشت با هماهنگی نیروی انتظامی و پایانه ها از خروج هر گونه گوشت مرغ و دام به خارج از شهرستان جلوگیری و فقط مجوز خروج برای دیگر شهرهای استان صادر می شود .

وی گفت: این طرح نظارتی تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد یافت و مردم می توانند شکایات خود را به اطلاع ماموران این اداره برسانند .

وی از شهروندان خواست: در هنگام خرید گوشت مرغ و مواد دامی از سالم بودن آن اطمینان یابند و در صورت مشاهده موارد مشکوک ، اکیپ های نظارتی را مطلع کنند.

دیدگاه شما