تازه های سایت

کد مطلب: 8252
21. اسفند 1391 - 14:38
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو :دو خبر از اداره آموزش و پرورش نهاوند

چهارمرکز اسکان نوروزی در نهاوند برای مسافران فرهنگی تجهیز شده است

به گزارش پایگاه خبری گرو ،مدیرآموزش و پرورش نهاوند گفت:با تدابیر اندیشیده شده برای ایجاد تسهیلات لازم جهت مسافران فرهنگی چهار مرکز آموزشی و رفاهی در شهرستان نهاوند و بخش گیان تجهیز شده که از 29 اسفندماه آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

آقای علیرضا تکلو در جلسه ستاد اسکان آموزش و پرورش نهاوند افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی نهاوند و قرار گرفتن این شهرستان در راه ارتباطی غرب کشور و همچنین جاذبه های تاریخی و طبیعی و زیارتی آن مسافران نوروزی زیادی به این شهر سفر می کنند .

وی افزود: از مراکز فوق دو مرکز شبانه روزی و خانه معلم در سطح شهر نهاوند و یک مرکز آموزشی دیگر نیز در شهر گیان قرار دارند . وی گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب سعی شده تمامی امکانات لازم در مراکز فوق قرار گیرد تا همکاران و مسافران بتوانند مدت اقامت در شهرستان را بدون هیچ مشکلی سپری نمایند .

وی گفت: در حال حاضر اعلام شده قبل از شروع سال جدید کارشناسان مربوطه  از مراکز فوق بازدید نمایند و وضعیت مراکز فوق را از نظر بهداشتی و امکانات مورد نیاز بررسی کنند.

دوره مربیگری درجه 3 بدمینتون بانوان در نهاوند برگزار شد

کارشناس تربیت بدنی دختران مدارس نهاوند گفت: به منظور آموزش مربیان تربیت بدنی مدارس دخترانه یک دوره کلاس آموزش مربیگری درجه  3 بدمینتون ویژه مربیان تربیت بدنی دختران برگزار شد.

 معصومه چگینی با اعلام این مطلب افزود: این دوره آموزشی با حضور فاطمه کریم بیگی مدرس فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی به مدت سه روز با شرکت 20 مربی تربیت بدنی در سالن ورزشی البرز این شهرستان برگزار شد .

وی افزود: در پایان دوره آموزشی آزمون از شرکت کنندگان به عمل آمد که به قبول شدگان گواهی مربیگری درجه سه اهداء خواهد شد .

دیدگاه شما