تازه های سایت

کد مطلب: 7589
1. اسفند 1391 - 15:13

اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : مدیر توزیع نیروی برق نهاوند با اشاره به هزینه یک میلیارد و 950 میلیون ریالی برای تأمین برق متقاضیان مسکن مهر شهرستان گفت:‌ از ابتدای سال تاکنون تعداد هزار و 600 کنتور برای این منظور نصب شده است.

خبرگزاری فارس: هزینه یک میلیارد و 950 میلیون ریالی تأمین برق مسکن مهر نهاوند

ذبیح‌الله عواطف فاضلی اظهار کرد: برای تأمین برق متقاضیان مسکن مهر از ابتدای سال تاکنون هزار و 600 کنتور و 12 دستگاه ترانس نصب شده است.

وی با اشاره به هزینه یک میلیارد و 950 میلیون ریالی برای تأمین برق متقاضیان مسکن مهر شهرستان نهاوند افزود: احداث 600 متر شبکه فشار متوسط و یک هزار و 300 متر شبکه فشار ضعیف از دیگر اقدامات ما در این زمینه بوده است.

مدیر توزیع نیروی برق نهاوند بیان داشت: تأمین روشنایی بلوارهای ورودی سطح شهرستان برای جلوگیری از بروز حوادث و سوانح و رضایتمندی مردم از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این مدیریت پیگیری شده است.

وی ادامه داد: در این راستا با اعتبار 430 میلیون ریال، هزار و 160 متر روشنایی معابر و 74 دستگاه چراغ در شهرستان نهاوند نصب شده است.

عواطف فاضلی تصریح کرد: تعویض تابلو پاساژها به منظور جلوگیری از حوادث ناخواسته و کاهش قطعی‌ها در پاساژهای سطح شهرستان از دیگر اقدامات توزیع نیروی برق نهاوند به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تعویض لوازم اندازه‌گیری و نصب تابلوهای جدید اضافه کرد: با اعتبار 340 میلیون ریال اصلاح سه پاساژ با تعویض 188 دستگاه لوازم اندازه‌گیری صورت گرفت.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند رفع ضعف ولتاژ را از مهم‌ترین اقدامات انجام شده توسط شرکت برق عنوان کرد و افزود: در این راستا اقداماتی از قبیل نصب دو دستگاه ترانس با هزینه 210 میلیون ریال و 4 هزار متر کابل خودنگهدار انجام شده است.

به گفته وی، تعدیل بار 50 دستگاه ترانسفورماتور و خطوط 20 کیلوولت شهرک و کارخانه آسفالت در کاهش تلفات و برای رفع افت ولتاژ مشترکین مناطق شهر نهاوند و نقاط روستایی و نیز به منظور پایداری شبکه در شهرستان نهاوند از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند محسوب می‌شود.

* کاهش 15 درصدی خاموشی‌های ناخواسته و 6 درصدی پیک بار

عواطف فاضلی با بیان اینکه خاموشی‌های ناخواسته در شهرستان نهاوند نسبت به سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است، ابراز داشت: از جمله اقدامات صورت گرفته برای کاهش این خاموشی‌های می‌توان به اصلاح خطوط 20 کیلوولت گرین، فارسبان، کارخانه آسفالت، کهریز و چشمه ماهی، تعمیر خطوط 20 کیلوولت گیان، برزول، سراب و شنکوب، نصب 60 دستگاه اسپیسر 20 کیلوولت، 30 دستگاه کت اوت تیغه‌ای و 18 دستگاه کت اوت اشاره کرد.

وی تصریح کرد: اصلاح 35 هزار متر کابل سرویس مشترکین، 2 هزار جمپر فشار ضعیف و اصلاح پست‌های زمینی ناسیونال، قیصریه، کارمندان و 17 شهریور به صورت کامل از دیگر اقدامات ما در زمینه کاهش خاموشی‌ها به شمار می‌رود.

مدیر توزیع نیروی برق نهاوند گفت: نصب 15 کیلومتر کابل خودنگهدار به جای سیم در کاهش تلفات، پیگیری نیروگاه مقیاس کوچک کشت و صنعت خزل از طریق بخش خصوصی، احداث محور روستایی گوشه سعدوقاص و بازیافت 50 میلیون ریال لوازم مازاد نیز از جمله کارهای انجام شده برای کاهش خاموشی‌های ناخواسته در سطح شهرستان است.

وی با اشاره به مدیریت مصرف و کاهش پیک بار تأکید کرد: با اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای کنترل مدیریت مصرف و ایجاد فرهنگ‌سازی، پیک بار مصرف در شهرستان نهاوند نسبت به قبل از هدفمندی یارانه‌ها از کاهش شش درصدی برخوردار بوده است.

عواطف‌فاضلی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات رابطان انرژی ادارات، کشاورزان، صنایع، واحدهای تجاری، سخنرانی برای دانش‌آموزان، بانوان و مساجد و ممیزی ساعات پیک بار تمام ادارات از جمله فعالیت‌هایی بوده که در راستای مدیریت مصرف و کاهش پیک بار در شهرستان نهاوند انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت شرکت برق فیروزان گفت: نصب یک دستگاه ترانس 100 کیلوولت آمپر در محله امیرآباد و هزار و 70 متر کابل خودنگهدار در روستاهای کهریز سلیم، صلاح‌الدین، بره‌فراخ، وسج، گنبد کبود و شهرستان فیروزان برای رفع ضعف ولتاژ از اقدامات انجام شده توسط این شرکت به شمار می‌رود.

مدیر توزیع برق نهاوند افزود: شرکت برق فیروزان برای بالا بردن قدرت مانور خطوط اقدام به نصب 18 عدد کت اوت تیغه‌ای و معمولی در روستاهای رزینی، ازنهری، کوتاه دره، جعفرآباد و فارسبان کرده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: 8 مورد رفع حریم از ساختمان‌های متقاضیان در شهر فیروزان و روستای وسج و رزینی، تعویض ترانس روستای شطزل، تعویض کابل روستای گره‌چغا و سرویس روشنایی شهر و روستا به صورت مداوم در هر هفته از دیگر اقدامات شرکت برق فیروزان محسوب می‌شود./ فارس

دیدگاه شما