تازه های سایت

کد مطلب: 6823
25. دى 1391 - 9:10
پایگاه خبری گرو : سرمربی تیم جودو نهاوند بانوان شهرستان نهاوند با بیان اینکه بدون داشتن تاتامی تمرینی برای لیگ برتر آماده می‌شویم، گفت: با داشتن حداقل امکانات موجود در شهرستان برای حضور در لیگ برتر جودو آماده می‌شویم.
خبرگزاری فارس: بدون داشتن تاتامی تمرینی برای لیگ برتر آماده می‌شویم

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مژگان کولیونداظهار کرد: با توجه به علاقه‌مندی بانوان جودوکار در شهرستان نهاوند و حضور چند ورزشکار در اردوهای مختلف تیم‌های ملی و پوشیدن پیراهن تیم ملی در چند رشته به خصوص جودو با موافقت و تخصیص بودجه برای رقابت های لیگ برتر جودو بانوان کشور اعلام آمادگی کردیم که امیدواریم با جذب حامی مالی نماینده خوبی برای ورزش شهرستان نهاوند باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با استفاده 100 درصدی از ظرفیت‌های موجود شهرستان نهاوند در رشته جودوی بانوان با صورت کاملاً بومی برای رقابت‌های لیگ برتر در حال تمرین هستیم که نبود تاتامی (تشک جودو) یکی از بزرگترین مشکلات ما برای آماده‌سازی برای حضور در لیگ برتر است.

سرمربی تیم جودو نهاوند بانوان شهرستان نهاوند در ادامه یادآور شد: با توجه به نبود سالن مناسب و اختصاصی در شهرستان نهاوند برای جودوی بانوان در حال حاضر در سالن کشتی تمرین می‌کنیم که امیدواریم با معرفی رئیس هیئت جدید شرایط مالی هیئت و همچنین در اختیار گذاشتن تاتامی اختصاصی قطعاً روند رو به رشد در جودو شاهد خواهیم بود.

وی اظهار داشت: کولیوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند حمایت خوبی از حضور تیم بانوان در مسابقات لیگ برتر کرده است اما امیدواریم از استان برای حضور بهتر و شایسته‌تر یکی از دو نماینده استان در این رقابت‌ها کمک‌های بیشتری را شاهد باشیم.

کولیوند تصریح کرد: در زمان نصرپور ریاست سابق هیئت جودو استان از نظر امکانات و تجهیزات شرایط خوبی برای جودو در استان شاهد بودیم و با توجه به ارتباطات نصرپور در کمیته‌های مختلف فدراسیون برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگیری و همچنین برگزاری اردوهای تیم ملی در رده‌های مختلف سنی در همدان باعث رشد و حرکت رو به جلو در جودو شده بود که امیدواریم با انتخاب رئیس جدید هیئت استان شرایط قبل برای جودو پیش بیاید و بتوانیم حق خود را در کشور بگیریم.

در رقابت‌های لیگ برتر جودوی بانوان در سال 91 تیم‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند،لبنیات سهند تبریز، هیئت جودو تهران، هیئت جودو لرستان، هیئت جودو فارس، هیئت جودو البرز، هیئت جودو خراسان رضوی، هشت تیمی هستند که در این لیگ به رقابت خواهند پرداخت که هفته اول و دوم این مسابقات به ترتیب 19 بهمن و 11 اسفند در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما