تازه های سایت

کد مطلب: 6521
16. دى 1391 - 8:48
سایت گرو : نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساماندهی پروژه سراب گیان یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که پیمانکار پروژه باید با سرعت و دقت کافی نسبت به بهره‌برداری از این طرح اقدام کند.

به گزارش سایت گرو ، مهدی سنایی صبح امروز در جمع مردم شهر و بخش گیان نهاوند اظهار داشت: آن چه که می‌تواند کشور را در این برهه از زمان از این پیچ خطرناک عبور دهد اتحاد و همدلی و تلاش مضاعف است زیرا دشمن با همه توان به میدان آمده تا مردم را از نظام دور کند.

وی حرکت حول محور رهبری و تحت فرامین ولی امر مسلمین را راهگشا خواند و گفت: آینده ایران اسلامی آینده‌ای درخشان و امیدوارکننده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آینده ایران اسلامی آینده‌ای درخشان و امیدوارکننده است که این مهم باید مد نظر باشد.

وی با اشاره به اینکه در طول 33 سال گذشته یکی از حربه‌های دشمن تحریم‌های مختلف از جمله تحریم نفت بوده است، اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که نیاز بودجه کشور به فروش نفت به حداقل برسد زیرا این کار شدنی و حتمی است.

سنایی افزود: ایران اسلامی یکی از ثروتمندترین کشورهای منطقه و یا شاید در جهان است زیرا یکی از معدود کشورهایی است که محصولات کشاورزی و استراتژیک آن چهارفصل است.

وی به ضرورت فضای همدلی و اتحاد در شهرستان نهاوند اشاره کرد و ابراز داشت: در سایه وحدت و دلسوزی می‌توان به هر هدفی که از پیش تعیین شده و موجبات پیشرفت و توسعه شهرستان را فراهم آورد، دست یافت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای ساماندهی سراب گیان گفت: این منطقه که بزرگترین جنگل طبیعی استان را دارد در صورتی که ساماندهی آن زودتر به اتمام برسد، محل مناسبی برای حضور گردشگران و مسافران در اقصی نقاط کشور خواهد بود.

وی افزود: چون اعتبار مصوب شده این پروژه به میزان یک میلیارد تومان تخصیص یافته است پیمانکار پروژه باید با سرعت و دقت کافی نسبت به بهره‌برداری از این طرح اقدام کند.

سنایی در پایان سخنانش حصارکشی تپه باستانی گیان را موجب حفاظت از این گنجینه عظیم خواند و گفت: تپه گیان معرف قدمت شهر گیان است و باید از هر نظر مورد توجه باشد.

دیدگاه شما