تازه های سایت

کد مطلب: 17202
22. بهمن 1392 - 12:45
پایگاه خبری گرو : امام جمعه نهاوند در جمع راهپیمایان 22 بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران به خاطر حضور مردم ماندگار است

IMG_0156

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در جمع پرشور مردم نهاوند در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ابتدا با تبریک دهه فجر وپیروزی انقلاب اسلامی از حضور گسترده مردم شهرستان نهاوند در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر وقدر دانی کرد و گفت: این حضور بار دیگر نشان داد که مردم با بصیرت نهاوند هروقت که نیاز باشد به فرمان رهبر انقلاب لبیک خواهند گفت وچشم استکبار جهانی را کور خواهند کرد.

مغیثی گفت:انقلاب اسلامی ایران به واسطه ی حضور مردم در صحنه برای همیشه ماندگار خواهد شد تا پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام عصر (عج) بسپارد.

وی افزود:برای یک نظام این یک افتخار است که با وجود گذشت 35 سال از پیروزی آن هنوز مردم دست از آرمان های این انقلاب نکشیده اند و در سالگرد پیروزی آن هرسال با صلابت تر از سال قبل در جشن پیروزی انقلاب شرکت می کنند.

DSC00280

وی گفت : حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز نقشه های شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد وبه آنها نشان داد که ملت ایران با وجود تمام مشکلات ذره ای از پشتیبانی نظام اسلامی و ولایت مطلقه ی فقیه دست نخواهد کشید و هرکجا که نظام به حضور مردم نیاز داشته باشد با تمام وجود در خدمت نظام خواهند بود.

مغیثی افزود: امروز دشمن می خواهد شما جوانان و نسل آینده انقلاب را با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم نسبت به انقلاب و آرمان های امام راحل بی تفاوت جلوه دهد و می خواهد با ایجاد شبهات دینی شما با ولایت و فرهنگ شهادت رابطه ای نداشته باشید که باید در این مورد هوشیار بود و با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب و با تقوای الهی دشمن را در این راه مایوس کرد .

وی ابراز داشت: امروزه دشمن جهاني وخونخوار كه هميشه ميخواهد چپاولگرو سلطه گر باشد با قيافه ها و روشهاي جديد و از روزنه هاي جديد وارد مي شود وشما مردمي كه باعث پيروزي انقلاب شديد بازهم بايد در مرحله سازندگي با تمام مشكلات و تحريم هاو توطئه ها مقابله كنيد.

وی تصريح كرد: اين نظام با رهبري هاي خردمندانه و حكيمانه رهبر معظم  انقلاب به حول قوه الهي  با پشتوانه همه جانبه مردم دركمال صلابت وقدرت واقتدار به پیشرفت های روز افزون خود ادامه میدهد.

دیدگاه شما