تازه های سایت

کد مطلب: 17271
26. بهمن 1392 - 8:43
پایگاه خبری گرو: امام جمعه نهاوند گفت: مردم ایران با حضور پر شور خود راهپیمایی 22 بهمن جواب محکمی به یاوه گویی های مقامات آمریکایی دادند.

DSC00268

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه شهر نهاوندگفت: قطعا این حضور و مشارکت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و تکرار چنین حماسه های بی نظیر بر روند توسعه و پیشرفت توأم با عزت و اقتدار ایران اسلامی تأثیر دارد و موجب می شود دشمنان حساب خود را از ملت ایران جدا کنند.

وی گفت : 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب می گذرد و در این مدت دشمنان این کشور و ملت از هر ترفند و جنایت و فشار برای نابودی ملت ایران استفاده کردند اما ملت ایران جواب محکم و دندان شکنی در روز 22 بهمن به آنها دادند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی تاریخی و بی سابقه 22 بهمن پاسخ مناسبی بر یاوه گویی رئیس جمهور و سایر مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی مبنی بر گزینه های مختلف از جمله گزینه  نظامی بر روی میز بود.

وی افزود:بهترین روش و اساسی ترین رفع نیازهای کشور نگاه به درون، اهمیت به کار و تولید داخلی، صرفه جویی و مصرف بهینه برای رسیدن به خود کفایی در همه موارد است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: هر گاه برای رفع نیازها و مشکلات داخلی کشور به دشمنان و مخالفان خارجی محتاج شویم آنها از همان مسیر به انقلاب و کشور صدمه و ضربه خواهند زد و این مهم چیزی است که ما باید از آن دوری و اجتناب کنیم.

دیدگاه شما