تازه های سایت

کد مطلب: 6332
10. دى 1391 - 18:14
به گزارش سایت گرو : فرماندار نهاوند گفت: در سال جاری تعهد شهرستان نهاوند در بخش اشتغال هفت هزار و 582 نفر بوده که هفت هزار و 151 مورد آن تحقق یافته و این رقم 94در صد سهم شهرستان در بخش اشتغالزایی است .

به گزارش روز یکشنبه سایت گرو ، ˈمجتبی مولویˈ در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نهاوند که با حضور اعضای کارگروه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: بیشترین میزان اشتغال ایجاد شده در بخش راه و شهر سازی ،صنعت ومعدن،تجارت ،کشاورزی و کمیته امداد محقق شده است .

فرماندار نهاوند همچنین به آمار ایجاد مشاغل خانوادگی در سطح شهرستان پرداخت و گفت: با توجه به نقش مشاغل خانوادگی در بخش اشتغال لازم است بانکهای عامل به صورت جدی پیگیر مطالبات شهرستان باشند و آنرا در اختیار متقاضیان قرار دهند.
وی افزود: ایجاد اشتغال برای مردم امری اجتماعی و عبادی است لذا برای تحقق بخش اشتغال لازم است ظرفیتهای مختلف شهرستان شناسایی شود.
وی از تنظیم سند آمایش سرزمین و اقلیم خاص و نواحی نهاوند خبر داد و گفت: با توجه به تنظیم این سند در شورای اداری شهرستان مسئولین می توانند بهترین بهره برداری را برای انتخاب طرحهای توسعه ای شهرستان به کار گیرتد.
مولوی در بخش دیگری از سخنان خود آموزشهای فنی و حرفه ای را از ارکان مهم ایجاد اشتغال در شهرستان ذکر کرد و افزود: با توجه به اینکه آموزشهای مهارتی به افراد می تواند زمینه های لازم برای ایجاد اشتغال را فراهم سازد لذا لازم است مرکز آموزش فنی و حرفه ای نهاوند نیازمندیهای شغلی شهرستان را رصد نموده و متناسب با این نیازها دوره های آموزشی برگزار نماید

دیدگاه شما