تازه های سایت

کد مطلب: 56430
26. خرداد 1403 - 7:39
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند از احیای پنج واحد تولیدی راکد در دولت آیت‌الله رئیسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نقی کاکاوند اظهار کرد: پنج واحد تولیدی این شهرستان که به دلایل مختلف راکد شده بودند با رفع مشکلات موجود به چرخه تولید بازگشتند.

وی با بیان اینکه زمان بازگشت این واحدها طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بود افزود: با احیای این واحدها برای حدود ۲۵ نفر اشتغالزایی ایجاد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: یکی از این واحدها شرکت تولیدی لوله پلی اتیلن شهرستان نهاوند است که حدود ۱۰ سال به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده بود.

وی افزود: این مجموعه با حمایت مسئولان و مشارکت بانک ملی استان همدان پس از حدود ۱۰ سال مجددا در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی و با اشتغالزایی برای ۱۲ نفر به چرخه تولید بازگشت.

کاکاوند اضافه کرد: از دیگر واحدهای تولیدی احیا شده در دولت سیزدهم شرکت تولیدکننده نایلون بود که به علت کمبود نقدینگی و مواد اولیه تعطیل شده بود و سال ۱۴۰۱ با پیگیری مشکل آن برطرف‌ و به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: شرکت تولیدکننده آب معدنی و یک شرکت تولیدکننده آسفالت ‌و شن و ماسه از دیگر واحدهایی بودند که پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم به علت کمبود نقدینگی فعالیت خود را متوقف کره بودند.

دیدگاه شما