تازه های سایت

کد مطلب: 56276
9. خرداد 1403 - 8:27
فرمانده سپاه نهاوند تأکید کرد:
لزوم تبیین مشارکت حداکثری و انتخاب درست
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نهاوند گفت: در انتخابات پیش‌رو لازم است تا معیارهای انتخاب درست و اصلح و ضرورت مشارکت حداکثری تبیین شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی گرو، علی مختاری در مراسم گرامیداشت شهدای راه خدمت در دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند گفت: شهید آیت‌الله رئیسی خادم مردم بود و برای خدا کار می‌کرد و در این راه با اخلاص همه تخریب‌ها را به جان می‌خرید.

وی اظهار داشت: دشمن در زمان انتخابات گذشته و در زمان ریاست جمهوری شهید رئیسی با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای که داشتند ایشان را تخریب و مدام سیاه نمایی می‌کردند.

مختاری افزود: این تخریب‌ها به این دلیل بود که ایشان انقلابی و در خدمت مردم بود و ارزش‌های انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خودشان قرار می‌داد.

وی ادامه داد: مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود.

فرمانده  سپاه شهرستان نهاوند گفت: ولایتمداری و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب بودن از دیگر ویژگی‌های شاخص شهید رئیسی بود.

وی به شرایط کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در دهه ۶۰ وقتی‌که رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و شهیدان بهشتی ویارانش و خیلی از افراد شاخص انقلاب به شهادت رسیدند ولی مردم با تبعیت از امام خمینی (ره) از حوادث با موفقیت عبور کردند.

مختاری ادامه داد: در این روزها نیز پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و اتمام مجلس یازدهم و شروع دوره جدید مجلس خبرگان به برکت درایت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی روند خدمت‌رسانی و کار کشور بدون وقفه ادامه دارد و این از برکات ولایت‌فقیه است.

فرمانده سپاه شهرستان نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: در انتخابات پیشرو نزدیک‌ترین فرد به راه و روش شهید رئیسی را انتخاب کنیم و کسانی که توانایی دارند باید تبیین کنند و ویژگی‌های فرد شاخص را برای مردم تشریح کنند.

وی بیان کرد: هرکس وظیفه دارد با توجه به جایگاهی که دارد بر مشارکت حداکثری و انتخاب درست تأکید کند و خدمات نظام را برای مردم تشریح کنند.

دیدگاه شما