تازه های سایت

کد مطلب: 56178
29. ارديبهشت 1403 - 7:48
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نهاوند از برپایی ۹ دوره آموزشی برای فعالان صنایع‌دستی در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد احمدی گفت: تولیدکنندگان و فروشندگان صنایع‌دستی که دارای مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باشند، بر اساس ماده ۱۴۲ قانون مالیات‌های مستقیم از پرداخت مالیات بر درآمد معاف هستند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نهاوند از برنامه‌ریزی برای برپایی چندین دوره آموزشی برای فعالان صنایع‌دستی در سالجاری خبر داد و افزود: در سال جاری طبق برنامه‌ریزی‌ها یک کلاس آموزشی صنایع‌دستی برگزار و هفته آینده نیز کلاس آموزشی فعالان عرصه فضای مجازی و آشنایی آنان با شیوه‌های فروش محصولات و فعالیت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

محمد احمدی گفت: هفت کلاس باقی مانده به صورت آموزشی و رایگان است که در مناطق روستایی برگزار می‌شود و برای شرکت‌کنندگان گواهینامه و مجوز فعالیت در مشاغل خانگی صادر می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اظهار کرد: در شهرستان نهاوند بیش از  ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در زمینه صنایع‌دستی فعالیت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما