تازه های سایت

کد مطلب: 54064
29. شهريور 1402 - 8:51
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند، گفت: کلیه واحدهای تولیدی و خدماتی که از طریق خوداظهاری نسبت به اعلام وضعیت آلایندگی واحد مربوط اقدامی بعمل نیاورند در فصل سوم در لیست واحدهاآلاینده درج می گردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عزیز قیاسی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به تشکیل کمیته بررسی واحدهای آلاینده تولیدی و خدماتی استان، نام دو واحد از واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستان نهاوند که با عدم مدیریت اصولی فاضلابهای تولیدی و انتشار ذرات گرد و غبار و گازهای آلاینده موجبات آلودگی محیط زیست را فراهم آورده بودند در لیست واحدهای آلاینده فصل دوم سالجاری درج گردیده اند.

قیاسی اظهار داشت، کلیه واحدهای تولیدی و خدماتی که از طریق خوداظهاری نسبت به اعلام وضعیت آلایندگی واحد مربوط اقدامی بعمل نیاورند در فصل سوم در لیست واحدهاآلاینده درج میگردند و در همین راستا از نیم تا یک و نیم درصد وجه فروش فصل مرتبط را بعنوان عوارض سبز (آلایندگی) مجاب به پرداخت به امور مالیاتی می باشند.

وی افزود: واحدهایی که بیش از دو بار مشمول اخطاریه زیست محیط گردند نیز جهت تعیین کیفر متصدی و تعطیلی واحد تا رفع آلایندگی به مراجع قضایی معرفی می گردند.

دیدگاه شما