تازه های سایت

کد مطلب: 52567
5. فروردين 1402 - 14:17
رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به تردد بیش از هفت میلیون خودرو در جاده‌های استان، از افزایش ۱۳ درصدی ترددهای نوروزی نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی فکری با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادت هموطنان، با اشاره به آمار ترددها از آغاز طرح نوروزی تاکنون، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص جاده‌ها ی استان همدان به جهت قرار گرفتن در مسیر شاهراه مرکز به غرب و بالعکس شاهد افزایش حجم ترددها و سفرهای نوروزی در استان هستیم.

وی افزود: در این مدت بیش از هفت میلیون و ۱۱۲ هزار تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده که افزایش ۱۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

فکری بیان کرد: سال گذشته در این مدت ۳۷ فقره تصادف جرحی رخ داده که در مجموع ۵۹ نفر مجروح شدند که این آمار امسال به ۳۴ فقره تصادف و ۵۲ نفر مجروح کاهش یافته است.

این مقام انتظامی افزود: در طی این مدت متأسفانه شش فقره تصادف فوتی رخ داده بود که هفت نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد این تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق افتاده است و عدم توجه به جلو با ۴۳ درصد، بیشترین علل تصادفات را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه استان در پایان با تقدیر از همراهی مردم و رعایت قانون از سوی شهروندان و مسافران سالی سرشار از خیر و برکت و صحت و سلامتی را برای هموطنان به ویژه هم استانی‌ها آرزو کرد.

دیدگاه شما