تازه های سایت

کد مطلب: 52264
25. بهمن 1401 - 8:46
فرماندار نهاوند از بازگشایی محور‌های مواصلاتی نهاوند به‌ویژه در حوزه روستا‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فرماندار نهاوند به همراه معاونین خود ضمن بازدید از راه های مواصلاتی روستایی و شهری در پی بارش برف و کولاک روز گذشته و عرض خداقوت به مجموعه عوامل پلیس راه و راهداری، در خصوص بازگشایی و تسریع در برف روبی جاده های روستایی دستورات لازم صادر کرد.

ضرغام احمدوند با بیان اینکه براساس گزارش هواشناسی هر چند در سطح شهر نهاود بارش برف کم بود، اما در مناطق روستایی به‌ویژه در بخش خزل شرقی ارتفاع برف تا بیش از ۴۸ سانتی متر گزارش شده است، افزود: ۳۵ نفر نیرو راهداری با ۱۲ دستگاه خودرو از روز گذشته تاکنون مشغول بازگشایی محور‌ها هستند.

او با اشاره به اینکه در بخش حزل شرقی حدود ۸ تا ۱۰ روستا وجود دارد که با انتقال ۲ دستگاه بولدوزر سنگین در حال بازگشایی محور‌های این منطقه هستند، تصریح کرد: تا غروب امروز همه راه‌های مواصلاتی این منطقه بازگشایی می‌شوند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه ۳ راهدارخانه در نهاوند فعالیت دارد، گفت: چهار مکان اسکان اضطراری برای مسافران و در راه ماندگان در نهاوند تجهیز شده است و شب گذشته ۴۵ نفر در این مکان‌ها اسکان داده شدند.

وی گفت: با تلاش عوامل مربوطه از روز گذشته کار برف‌روبی و شن و نمک پاشی محورهای مواصلاتی اصلی شهرستان انجام گرفته و این عملیات همچنان در محورهای روستایی ادامه دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: اعضای ستاد پیشگیری و هماهنگی ستاد بحران شهرستان ضمن آماده باش و با بررسی امکانات تحت اختیار خود و حفظ آمادگی دستگاه ها و ماشین آلات خدمات رسان و امدادی با تلاش شبانه روزی خود توانستند از بروز خسارت های سنگین و مسدود شدن محورهای شهرستان جلوگیری نمایند.

دیدگاه شما