تازه های سایت

کد مطلب: 5219
11. آذر 1391 - 7:35
کریم انصاری‌فرد سه پیشنهاد خوب از اروپا دارد. این مطلبی است که یک سایت رومانیایی جمعه به آن پرداخته است.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از ایسنا : سایت رومانیایی "استار" در گزارشی به پیشنهاد هنگفت تیم فوتبال استوا بخارست این کشور به کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس اشاره کرده و مدعی شده که این بازیکن ایرانی از دو باشگاه دورتموند و سلتیک هم پیشنهادهای خوبی دارد.

 

در این گزارش آمده است، باشگاه استوا بخارست موفق شد با ارائه پیشنهادی 5 میلیون یورویی به مهاجم ایرانی گوی سبقت را در رقابت برای جذب این بازیکن از باشگاه‌های دورتموند و سلتیک برباید.

 

سایت استار همچنین نوشت: انصاری‌فرد مهاجم 22 ساله‌ای است که در اروپا تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او هستند. حتی استوا بخارست حاضر شده بود برای نیم فصل قرارداد قرضی به او 200 هزار یورو بپردازد و پس از آن پیشنهاد خرید دائم را هم با او در میان بگذارد. با این وجود تا به حال مسوولان باشگاه پرسپولیس با این پیشنهادها موافقت نکرده‌اند. آنها حتی پیشنهاد 5 میلیونی دورتموند برای "جواهر" خود را رد کرده‌اند.

 

این سایت با استناد به گزارش‌های دو پایگاه معتبر بلیچر و اکسپرس نوشته است: انصاری‌فرد یکی از جدیدترین استعدادهای حال حاضر فوتبال دنیاست که با وجود سن کمی که دارد تا به حال برای تیم‌های باشگاهی و امید و بزرگسالان ایران بیش از 200 بازی حرفه‌ای انجام داده است. همچنین انصاری‌فرد در تابستان امسال از اورتون انگلیس پیشنهاد داشت که به دلیل تمام نشدن دوران سربازی‌اش نمی‌توانست از ایران خارج شود.

دیدگاه شما