تازه های سایت

کد مطلب: 14827
3. آذر 1392 - 9:13
همایش زندگی سالم در پناه قرآن و عترت به همت معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی امور بانوان آموزش و پرورش نهاوند با حضور مربیان تربیتی،تربیت بدنی و مشاوران در کانون شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این همایش محقق و پژوهشگر طب در قرآن گفت: دوری از سبک زندگی قرآنی و اسلامی علت بسیاری از بیماری های کنونی بشریت است.

دوری از سبک زندگی اسلامی علت بسیاری از بیماری ها است

ˈجلیل باباییˈ روز سه شنبه در همایش زندگی سالم در پناه قرآن و عترت در محل کانون شهید باهنر نهاوند افزود: اشاعه سبک زندگی دینی در جامعه ضرورت دارد و امیدواریم مسوولان نظام پزشکی کشور نیز برای اشاعه و آموزش طب قرآنی بیشتر تلاش کنند.

وی بیان کرد: برخی معتقدند کتاب قرآن فقط مخصوص مسمانان است در صورتی که قرآن کتاب شفا و برای همه ابعاد زندگی بشریت نازل شده است و ما باید پیام رسان پیام پیامبر(ص) خود باشیم.

این محقق و پژوهشگر قرآنی بر اشاعه فرهنگ قرآنی که نشات گرفته از طب اسلامی است تاکید کرد وگفت: باید خود را به سمت طب قرآنی و اسلامی که نجات بخش بشریت است سوق دهیم.

وی افزود: قرآن داروی شفابخشی است که همه دردها را درمان میکند و با وجود قرآن دردها و ناراحتی‏ها التیام می‏یابد در نتیجه باید این نسخه شفابخش را به دقت مطالعه کرد.

محقق و پژوهشگر درمان و تغذیه در قرآن عنوان کرد: باید دردهای فردی و اجتماعی در جامعه را شناخت و با مطالعه و دقت در آیات قرآن با آنها آشنا شد و آنگاه با به کار بستن این نسخه شفابخش به درمان آنها پرداخت.

وی با اشاره به وجود انواع بیماری های صعب العلاج و نوظهور در سطح جامعه و لزوم پیشگیری از آنها بیان داشت: باید با تمام وجود باور داشته باشیم که درمان حقیقی دردها و مشکلات ، اعم از فردی و اجتماعی، در قرآن است.

دیدگاه شما