تازه های سایت

کد مطلب: 51980
25. دى 1401 - 0:49
 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نهاوند گفت: عملیات برف‌روبی در همه محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند انجام شده و همه این محورها باز و قابل تردد است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عمید الوند اظهار کرد: از ساعت ۶ صبح امروز بارش برف در شهرستان نهاوند آغاز شده است و در همان ساعات اولیه بارش برف عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی اصلی شهرستان را آغاز کردیم.

وی افزود: در حال حاضر عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی شهرستان شامل محور نهاوند- آورزمان، نهاوند- فیروزان، نهاوند- بروجرد و نهاوند- نورآباد انجام شده و همه این محورها باز است و خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد.

الوند با بیان اینکه اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند ۳۴ دستگاه‌ ماشین سبک، نیمه‌سبک و سنگین دارد، ادامه داد: در سه‌ راهدارخانه شهرستان که یک راهدارخانه واقع در محل این اداره، راهدارخانه گرین و راهدارخانه فیروزان فعال هستند، نمک‌ و ماسه به میزان لازم و کافی دپو شده است.

وی تصریح کرد: اکنون عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی شهرستان به اتمام رسیده و برف‌روبی راه‌های فرعی و روستایی شهرستان در دست اقدام قرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه بیشتر راه‌های فرعی و روستایی نهاوند باز است  و مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: فقط جاده روستای تاریک‌دره در بخش خزل به علت بارش زیاد برف در این منطقه وضعیت مناسبی ندارد و جاده‌اش لغزنده است که بعد از کاهش بارش برف، عملیات برف‌روبی جاده نیز انجام خواهد شد.

الوند در پایان تاکید کرد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم با توجه به شرایط جوی نامناسب حداقل از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت برای سفر وسایل گرمایشی مورد نیاز و زنجیرچرخ را همراه خود داشته باشند.

دیدگاه شما