تازه های سایت

کد مطلب: 51946
22. دى 1401 - 8:06
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: همایش پیاده روی بانوان نهاوندی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های روز مادر گفت: به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و گرامیداشت روز مادر و زن برنامه هایی برای جامعه زنان شهرستان تدارک دیده شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به نقش مادر در تربیت فرزندان و نقش بی بدیل مادر در کانون خانواده باید برنامه های خوب و متنوعی در راستای ایجاد نشاط برای بانوان اجرا شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: برای ایجاد نشاط اجتماعی و قدردانی از مقام زن همایش پیاده روی با حضور عموم بانوان در نهاوند برگزار می شود.

جوانمردی گفت: از آنجایی‌که پیاده روی سبب سلامت جامعه و تفریح مناسبی برای خانواده هاست و نیز در راستای افزایش روحیه ورزشی بانوان و ایجاد فضای سالم و صمیمی برای شهروندان این همایش برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش پیاده روی بانوان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام شامخ مادر و زن روز  دوشنبه ۲۶ دی ماه از ساعت ۹ صبح اغاز می شود.

جوانمردی اظهار داشت: این همایش از مقابل اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند تا پارک بانوان نرگس در بالاتر از میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با دعوت از عموم بانوان برای شرکت در این همایش پیاده روی گفت: در پایان این مراسم جوایزی در نظر گرفته شده که به‌ قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.

دیدگاه شما