تازه های سایت

کد مطلب: 51450
29. آبان 1401 - 4:10
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از برد تیم بسکتبال بانوان نهاوند در مقابل نماینده قزوین و صعود به مرحله یک چهارم نهایی و همچنین دعوت دختر فوتبالیست این شهرستان به اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی و در گروه A لیگ برتر بسکتبال بانوان جوانان کشور تیم بسکتبال بانوان نهاوند توانست در مقابل تیم قزوین با نتیجه ۷۶ بر ۴۶ به برتری برسد و به جمع ۸ تیم برتر کشور صعود کند.

وی افزود: مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان جوانان کشور  به صورت حذفی برگزار می شود که تیم نهاوند طی روزهای ۹ تا ۱۱ آذرماه سالجاری طی دو دیدار به مصاف تیم نیکان تهران خواهد رفت.

‍ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند همچنین از دعوت دختر نهاوندی به سومین اردوی انتخابی  تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال خبر داد.

وی گفت: فاطمه سلگی دختر فوتبالیست نهاوندی به سومین اردوی انتخابی تیم ملی دختران زیر ۱۷ سال دعوت شد تا بار دیگر شاهد درخشش بانوان ورزشکار نهاوند باشیم.

جوانمردی افزود: فاطمه سلگی پرورش یافته باشگاه فوتبال ادیب نهاوند و از شاگردان سميه روزبهانی مربی با دانش فوتبال نهاوند است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند اظهار داشت: فاطمه سلگی ساکن روستای رزینی بوده و پنجمین دختر نهاوندی می باشد که در سال جاری به اردوی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران دعوت می شود.

وی ادامه داد: در سالجاری تاکنون زهرا خواجوی، بیتا خزایی، پانته‌آ بهاری و تارا مومیوند نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که زهرا خواجوی گلر شماره یک تیم ملی فوتبال زنان در رده سنی بزرگسالان می باشد و هفته جاری در دیدار تیم ملی فوتبال زنان ایران با بلاروس در چارچوب دروازه تیم ملی ایستاد.

جوانمردی در پایان گفت: این موفقیت ها حاصل زحمات مربیان،  باشگاهها و خصوصا هیئت فوتبال شهرستان و حمایت خانواده ها است و امیدواریم تداوم داشته باشد.

دیدگاه شما