تازه های سایت

کد مطلب: 51248
6. آبان 1401 - 15:56
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از حضور تیم خانه بسکتبال بانوان نهاوند در لیگ باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به اقدامات خوبی که طی سال‌های گذشته در بسکتبال بانوان نهاوند در جهت رشد و پویایی این رشته در سطح شهرستان انجام شده، امسال را باید یکی از سال‌های پر فعالیت بسکتبال نهاوند در کشور دانست.

وی افزود: حضور تیم خانه بسکتبال نهاوند در لیگ دسته دوم و در رقابت های لیگ  کشوری حکایت از ظرفیت و پتانسیل بسکتبال نهاوند دارد.

جوانمردی گفت: در این راستا نیز تعداد زیادی از بازیکنان در تیم‌های لیگ دسته اول و لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سایر تیم ها فعالیت دارند.

وی بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در بسکتبال بانوان شهرستان تیم جوانان نهاوند در لیگ باشگاه‌های کشور به میزبانی استان تهران حضور خواهند یافت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار کرد: همچنین در روزهای گذشته مسابقات بسکتبال استعداد های برتر کشور در اصفهان در رده سنی نونهالان برگزار شد و دختران نهاوندی در این رقابت ها خوش درخشیدند.

جوانمردی گفت: تیم بسکتبال بانوان استان همدان با حضور ۸ بسکتبالیست نهاوندی در این رقابت ها شرکت کرد که افتخار بزرگی برای نهاوند است.

وی بیان کرد: در ورزش بسکتبال، بانوان نهاوندی دارای استعدادهای بسیار زیادی هستند و در سطح کشوری بسیار موفق هستند.

دیدگاه شما