تازه های سایت

کد مطلب: 51184
26. مهر 1401 - 8:57

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، بررسی مشکلات روستاهای بخش خزل با حضور جعفر سلگی معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان نهاوند، عباس تکلو بخشدار بخش خزل و سایر مدیران دستگاه‌های خدمات رسان ، در سالن جلسات بخشداری خزل برگزارشد.

سلگی معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری در خصوص مسائل و مشکلات بخش خزل بیان کرد: روکش آسفالت و تعریض جاده شهرک تا روستای رزینی و فارسبان ساماندهی سه راهی فارسبان شروع به کار کرده اند.

وی افزود : دستگاه های خدمات رسان مشکلات روستاها را در اولویت کار خود قرار دهند و با تعامل با دهیاران و شوراهای اسلامی نسبت به رفع آنها اهتمام‌ ورزند.

سلگی تاکید کرد: ایجاد وحدت و همدلی در روستاها و سوق دادن دهیاریها بسوی خودکفایی و ایجاد کارآفرینی در روستاها با تلاش دهیاران و جذب سرمایه گذار در حوزه فعالیت دهیاریها باید مورد توجه باشد.

در ادامه عباس تکلو بخشدار خزل اظهار داشت: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاهاباید اشراف کامل و حضور مناسب در روستا داشته و با پیگیری موضوعات در چارچوب ضوابط تعریف شده از ظرفیت های موجود برای مرتفع نمودن مشکلات استفاده نموده و وظایف خود را نیز به نحو احسن انجام دهند.

وی افزود : بررسی مسایل و مشکلات از جمله تامین آب شرب، آسفالت ریزی معابر داخلی روستاها، اجرای کامل طرح هادی روستایی، مشکلات طرح ها و مساکن داخل و خارج از محدوده را در اولویت داشته باشید.

معاون فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه وظیفه‌ مسئولین رسیدگی به مشکلات مردم است گفت: دهیاران و مسئولین روستا ها و بخش ها باید به درددل مردم گوش دهند و در راستای مرتفع نمودن مشکلات مردم قدم بر دارند.

دیدگاه شما