تازه های سایت

کد مطلب: 51147
20. مهر 1401 - 2:14
شهردار نهاوند از ساخت پارک های محلی به عنوان اولویت مجموعه شهرداری خبر داددو گفت: پارک های بادام و آسياب در مراحل پایانی احداث قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید گفت: پارک آسیاب واقع در گوشه سرآسیاب و دستغیب در حال احداث است که برای استفاده همشهریان این‌ مناطق به زودی به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: دومین چمن مصنوعی نصب شده توسط شهرداری نهاوند و سومین چمن مصنوعی شهر را جهت استفاده شهروندان در این پارک نصب کرده ایم.

شهردار نهاوند افزود: استفاده از مصالح تولیدی شهرداری و ماشین آلات شهرداری علاوه بر صرفه‌جویی مالی مدت زمان احداث را به حداقل رسانده است.

یوسفی نوید گفت: طی یکسال گذشته بیشترین احداث و افتتاح پارک های محله ای را در نهاوند داشته ایم که مزیت عمده این پارکها در دسترس بودن شهروندان و دسترسی راحت به آنها است.

وی بیان کرد: استفاده از زمین هایی که تهدیدی برای اهالی منطقه بود به پارک محله ای علاوه بر ایجاد نشاط در منطقه برای اهالی به عنوان مکانی تفریحی و ورزشی مورد استفاده می باشند.

شهردار نهاوند گفت: فضای نشیمن، روشنایی، پیاده روی، محل ورزش جهت بازی های محلی و ورزش محلات و مکان هایی جهت استفاده کودکان و بزرگسالان در تمام پارک ها در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: با افتتاح این پارک برنامه ریزی جهت اجرای پارک محله ای در دیگر مناطق انجام خواهد شد.

یوسفی نوید همچنین از احداث پارک بادام خبر داد و گفت: پارک بادام واقع در شهرک شهید حیدری با توجه به جمعیت این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است و فضایی برای استراحت، تفریح و ورزش به منظور ایجاد روحیه‌ی شاد در بین شهروندان از جمله اهداف در نظر گرفته شده در احداث این پارک است.

شهردار نهاوند گفت: شهرداری برای همه ی شهروندان است و با برنامه ریزی های صورت گرفته اولویت برای مناطقی است که تاکنون کمترین خدمات را از شهرداری دریافت کرده اند.

وی افزود: پارک های محله ای در گوشه سرآسیاب، پارک بانوان، خیابان جانبازان، حسن آباد و... افتتاح و یا در مرحله بهره برداری هستند و دیگر پارک ها نیز در حال انجام عملیات عمرانی و یا جانمایی می باشند.

یوسفی نوید گفت: در نظر گرفتن مسائل ترافیکی و کاهش ترافیک شهر، استفاده از فضای فرهنگی در پارکها، استفاده از ماشین آلات و امکانات شهرداری طی یک سال گذشته مورد توجه ویژه قرار داشته است.

دیدگاه شما