تازه های سایت

کد مطلب: 51118
14. مهر 1401 - 2:22
در دیدار علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند با اسلامی مدیر کل راه و شهرسازی استان زمینه های توسعه زیرساخت های راه و مسکن شهرسازی بررسی و روند پروژه های در دست احداث نهاوند پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در این دیدار که به دعوت نماینده نهاوند در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان انجام شد علاوه بر مدیر کل راه و شهرسازی استان، مسئولان محلی و شهردار نهاوند نیز حضور داشتند.

در این جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن واقع در شهرک شهید حیدری در سه بلوک ۲۷۴ واحدی، ۴۶ واحدی و ۴۵ واحدی به تعداد مجموعاً ۳۶۵ واحد و آماده سازی اراضی مورد نیاز شهرک امیر کبیر ( باروداب) بررسی شد.

همچنین ادامه عملیات ساختمانی مسجد احداثی در شهرک امیر کبیر و وضعیت ساخت و ساز اراضی دارای قرارداد زمین شهری به تعداد ۱۹۰ پلاک ثبتی در شهر نهاوند که نیازمند صدور پروانه ساختمانی به منظور ساخت و ساز می باشد، پیگیری شد.

بررسی آخرین وضعیت قیمت گذاری و صدور سند مالکیت متصرفینی که در اراضی دولتی احداث بنا نموده اند و عرصه آنها متعلق به دولت است از دیگر موارد این جلسه بود.

پیگیری وضعیت اراضی جاده دهنوراه که در طرح تفصیلی قبلی در داخل محدوده شهر نهاوند بوده و برّرسی طرح پیشنهادی شهرداری در این زمینه بصورت بلوکی از طریق کارگروه ها و کمیته های تخصصی استان نیز در این جلسه مطرح شد.

وضعیت واگذاری یک قطعه زمین در تپه قلندران که مالکیت آن متعلق به اداره کل راه و شهرسازی است و به منظور ساخت مجتمع کار آفرینی توسط خیّر محترم مهندس خسرو شهبازی جهت استفاده دانشکده خیّر ساز مرحوم حاج حشمت شهبازی استفاده شده نیز مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

همچنین فعال‌سازی ستاد باز آفرینی شهری و کمک های ویژه اداره کل راه و شهرسازی در زمینه اصلاح بافت، ساماندهی نهضت ملی مسکن در داخل بافت فرسوده و پیگیری مطالبات شهرداری نهاوند در حوزه تسهیلات و تخفیفات اعمال شده در مناطق بافت فرسوده و مناطق هدف باز آفرینی از اداره کل راه و شهرسازی و مساعدت در زمینه بازگشایی املاک واقع در جنب مسیل شهر مطرح شد.

تسریع در انتخاب پیمانکار تعریض پل حاج علیمراد واقع در جاده نهاوند به کرمانشاه و آسفالت ریزی محور نهاوند به کرمانشاه بعد از پل حاج علیمراد و ادامه عملیات آماده سازی و آسفالت محور نهاوند به گیان و سه راهی دهفول به برزول دیگر پروژه مطرح شده در این جلسه بود.

تسریع در ادامه عملیات تعریض، ترانشه برداری و زیر سازی محور نهاوند به آورزمان و تماس تلفنی با دکتر طلایی نیک معاون وزیر دفاع با توجه به اینکه شرکت پیمانکار طرف قرارداد وابسته به وزارت‌ دفاع می باشد اخرین موردی بود که بررسی و پیگیری شد.

دیدگاه شما