تازه های سایت

کد مطلب: 50866
11. شهريور 1401 - 16:06
نماز جمعه این هفته نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: ۱۷ شهریور یوم الله است و نباید فراموش شود چون روزی است که هزاران نفر در دفاع از انقلاب به خاک و خون کشیده شدند. 

وی در بخش دیگری از خطبه ها به دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: در این دیدار رهبر انقلاب از عملکرد یک ساله دولت اعلام رضایت کردند و از سفرهای استانی قدردانی کردند. 

حجت الاسلام مغیثی افزود: سفرهای استانی و حضور هیئت دولت در همه استان ها در یک سال و در بین مردم بودن باعث تقویت اعتماد مردم شد و کار خوبی بود.

  وی به دیگر اقدام دولت در هدفمند کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: سروسامان دادن به ارز کار مهمی است که آثار آن را در آینده خواهیم دید چون این ارز برای کمک به مردم بود ولی در واسطه ها به دست مردم نمی رسید که با این کار به نفع مردم شد. 

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز خروج آمریکا از افعانستان اظهار داشت: استعمار نو مثل گذشته به فکر منافع خودش است و وعده دادند که اگر ما بیاییم اوضاع بهتر می شود ولی دیدیم در افعانستان چه جنایت هایی کردند. 

وی ادامه داد: استعمار به هر جایی می رود وعده آبادانی می دهد ولی بعد از ۲۰ سال حضور در افغانستان و انجام انواع جنایت ها از این کشور بدون دستاوردی خارج شد.

  حجت الاسلام‌ مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها به سالروز شهادت شهید قدوسی اولین دادستان انقلاب اشاره کرد و گفت: مراسم بزرگداشت آیت الله قدوسی و سرتیپ دستگردی روز دوشنبه این هفته با سخنرانی معاون قوه قضاییه در نهاوند برگزار می شود. 

وی ادامه داد: این برنامه فرصت خوبی است تا اگر مردم مشکلاتی و درخواست هایی از حوزه قضایی دارند به دست معاون قوه قضائیه برسانند.

  امام جمعه نهاوند در پایان از اجرای برنامه ها و افتتاح و کلنگ زنی طرح ها در هفته دولت تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاه شما