تازه های سایت

کد مطلب: 50626
15. مرداد 1401 - 9:11
فرماندار نهاوند گفت: رفع دغدغه خانه‌دارشدن مردم اولویت مهم دولت سیزدهم است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند دیدار و در راستای اجرای فاز دوم پروژه‌های نهضت ملی تولید مسکن در شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

احمدوند با تأکید بر اینکه شهرستان نهاوند در زمینه اجرای طرح نهضت ملی تولید مسکن یکی از شهرستان‌های پیش رو استان همدان است، گفت: این مهم با تلاش مجموعه راه و شهرسازی و همچنین بنیاد مسکن شهرستان و حمایت‌های مدیران بالادستی رقم خورده است.

وی تصریح کرد: امروز نیز در راستای اجرای فاز دوم این طرح در شهرستان همه امکانات موجود در شهرستان را بسیج خواهیم کرد تا بتوانیم بخشی دغدغه مردم برای خانه‌دارشدن را رفع کنیم.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به خانه‌دارشدن مردم با کم‌ترین هزینه دارد، گفت: خوشبختانه استاندار محترم همدان در این راستا پیگیری‌های مثمر ثمری انجام داده‌اند که حاصل آن در آینده‌ای نه‌چندان دور برای همگان مشهود خواهد شد.

وی افزود: فاز نخست نهضت ملی مسکن شهرستان نهاوند مجموعاً شامل ۳۹۸ واحد مسکونی به‌صورت انبوه‌سازی و گروه‌های ساخت سه‌نفره در حال اجرا است.
احمدوند، افزود: از این تعداد ۳۶۵ واحد به‌صورت انبوه‌ساز و با پیشرفت فیزیکی 35درصد در دست اجرا هستند.

وی افزود: تا کنون مجموع اعتبار هزینه شده این تعداد واحد مسکونی افزون بر ۴۹ میلیارد تومان از محل آورده متقاضی و تسهیلات دولتی مسکن بوده است که پیش‌بینی می‌شود در صورت واریز وجه در زمان مقرر توسط متقاضیان طی ۱۸ ماه آتی فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند پایان یابد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه در فاز بعدی و پس از پالایش افراد ثبت‌نام‌شده در سامانه saman.mrud.ir  یک هزار و 633 متقاضی واجد شرایط طرح  نهضت ملی مسکن در نهاوند هستند، گفت: عملیات اجرایی فاز دوم نهضت ملی مسکن برای این تعداد متقاضی نیز با تعامل بین دستگاهی در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

دیدگاه شما