تازه های سایت

کد مطلب: 50609
13. مرداد 1401 - 8:36
فرماندار نهاوند گفت: ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار سهم شهرستان نهاوند از سفر ریاست جمهوری به استان همدان بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته خبرنگار ضمن گرامیداشت این هفته و همچنین تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش؛ اظهار کرد: استان همدان در هفته اخیر به برکت حضور ریاست محترم جمهور و هیئت دولت شاهد برکات و توفیقات بسیار بوده است.

 

وی با بیان اینکه در کسب این موفقیت‌ها گروه‌های مختلفی به‌صورت شبانه‌روز فعالیت کردند، گفت: یکی از افرادی که در جریان سفر ریاست محترم جمهور پابه‌پای مسئولین فعالیت داشتند اصحاب رسانه و خبرنگار بودند تا هرآنچه اتفاق می‌افتد را به مخاطبان خود ارائه دهند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه خبرنگاران پل میان مردم و مسئولین هستند، گفت: امروز همه ما در جایگاه‌های مختلف برای توسعه هرچه بیشتر استان و شهرستان وظیفه داریم تا بتوانیم در جهت رفع مشکلات قدم برداریم.

وی با بیان اینکه پذیرای نقد منصفانه و دلسوزانه خبرنگاران و اصحاب شریف رسانه هستیم، تصریح کرد: از مدیران انتظار داریم در مواجه با نقد رسانه‌ها آستانه تحمل خود را افزایش دهند چراکه در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شکایت از رسانه و خبرنگار برای مطالبه‌گری و درخواست در جهت رفع مشکل مردم پسندیده نیست.

احمدوند ضمن قدردانی از استاندار جهادی همدان، ائمه جمعه و جماعات، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، مجموعه دستگاه‌های اجرایی، شورای تأمین شهرستان و همه دست‌اندرکاران سفر دو وزیر دولت و چند معاون وزیر، گفت: خوشحالیم امروز برای تحقق هدف توسعه شهرستان با همدلی هرچه‌تمام‌تر مدیران و مسئولان در کنار هم ایستاده‌اند و تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به ره‌آورد ۳۲۷ میلیاردتومانی سفر رئیس‌جمهور به استان همدان برای حوزه‌های مختلف عمرانی نهاوند، گفت: در خصوص پروژه‌هایی همچون نهر شعبان و سد گرین نیز باتوجه‌به پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و بازدیدهای صورت‌گرفته اعتباری جداگانه به آنها اختصاص داده خواهد شد.

فرماندار نهاوند حضور سرپرستان ادارات و سپردن امور برخی دستگاه‌ها به افراد ناکارآمد را از دیگر مشکلات شهرستان عنوان کرد و گفت: رویکرد دولت سیزدهم بهره‌گیری از مدیران جوان، کارآمد و جهادی در راستای رفع مشکل مردم است که در شهرستان نیز اجرایی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه بی‌تفاوتی نسبت به مشکلات مردم از طرف مدیران برای ما پذیرفتنی نیست، گفت: انتصابات اخیر در فرمانداری هم از جنس دولت انقلابی بوده است و باقی انتصابات هم در صدد روی کار آمدن نیروهای انقلابی و جهادی و متخصص و تلاشگر خواهد بود تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما