تازه های سایت

کد مطلب: 50606
13. مرداد 1401 - 8:27
فرماندار نهاوند در جلسه شورای ورزش شهرستان بیان داشت : ورزش یکی از اصولی ترین موضوعات جامعه است که بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی از طریق ورزش حل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه باید نگاه تخصصی به ورزش باشد، گفت: یکی از مشکلات ما در شهرستان نهاوند این است که پروژه ها به علت عدم کارشناسی نیمه کاره و بلاتکلیف رها شده اند و پروژه های نیمه کاره و بلاتکلیف ورزشی نیز از این قاعده  مستثنی نیستند.

وی افزود : اگر نگاه تخصصی به مسائل و مشکلات شهرستان داشته باشیم و کارشناسی شده مسائل را پیگیری کنیم پروژه ها به سمت و سوی بلاتکلیفی و نیمه کاره ماندن نمی روند.

وی تصریح کرد: پروژه های جدید در کشور تعریف نمی‌شوند اعتبارات صرف تکمیل و تجهیز پروژه های نیمه کاره و بلاتکلیف بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی خواهد شد.

احمدوند اظهار داشت : شهرستان نهاوند قطب ورزش کشتی بوده است که باید پیگیری شده چرا چندین سال است این ورزش ضعیف عمل می‌کند و اگر ضعف از مدیریت است ، مدیریت این ورزش به شخص دیگری واگذار شود.

وی افزود : متأسفانه ورزشکاران و ورزشگاه‌های شهرستان دچار مشکلاتی هستند که این مشکلات باید برطرف شوند.

فرماندار نهاوند گفت : دعوت از تیم های ملی به شهرستان باید آبرومندانه و در شآن نهاوند باشد.

وی در بحث ورزش بانوان بیان داشت: نیمی از جمعیت ما را بانوان تشکیل می دهند که باید دغدغه های ورزشی این قشر را مورد بررسی قرار داد و مشکلات آنها را برطرف کرد.

فرماندار نهاوند در خاتمه ضمن تشکر از خانواده ی مرحوم آیت علیمرادیان که شهرستان نهاوند را حمایت کرده اند و حامی مردم نهاوند هستند، کمال تقدیر و تشکر کرد و گفت: مجموعه‌ی آیت الله علیمرادیان که سالهای سال است در اختیار مردم و ورزشکاران قرار گرفته شده باید مشکلاتش به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته شده و برطرف شوند.

دیدگاه شما