تازه های سایت

کد مطلب: 50602
12. مرداد 1401 - 2:37
گروه های جهادی مومن و انقلابی در هر عرصه ای که نیاز به خدمت رسانی باشد در کنار مردم هستند فرقی نمی کند سیل و زلزله باشد یا کرونا همیشه پای کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جوانان مومن و انقلابی نهاوند در قالب گروه های جهادی این روزها در مناطق مختلف در عرصه های گوناگون مشغول به فعالیت هستند.

این گروه های مردمی در هر عرصه ای که نیاز باشد و در هر منطقه شهری و روستایی که باشد حضور فعالی دارند و همیشه پای کار هستند.

جهادگران بسیجی در حوادث مختلف همیشه اولین گروهی بودند که کار کمک رسانی را انجام داده اند و به عینه در حوادثی مانند سیل و زلزله و دیگر وقایع این موضوع را همگان مشاهده کردند.

در عرصه خطرناک کرونا نیز با وجود خطرهای جانی ولی بازهم این گروه های جهادی بودند که همپای کادر درمان پیش قدم بودند و به مقابله با این بیماری پرداختند و این کار همچنان ادامه دارد.

در پشتیبانی از کادر درمان نیز جهادگران نهاوندی خوش درخشیدند و با ایجاد کارگاه های تولید ماسک و تجهیزات پزشکی باری از روی دوش مردم برداشتند.

این حمایت ها به قدری خوب و بازتاب داشت که رهبر معظم انقلاب از این کار بانوان جهاد گر نهاوندی قدردانی کرد که نقطه عطف کار جهادگران نهاوند شد.

این روزها  نیز در فصل گرم تابستان امسال گروه های جهادی بیکار ننشسته اند و در مناطق محروم مشغول فعالیت های عمرانی و عام المنفعه هستند.

فعالیت ۱۸۰ گروه جهادی در نهاوند

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این خصوص گفت: گروه های جهادی نهاوند واقعا خوش درخشیده اند و امید را در دل مناطق محروم زنده کرده اند.

وی اظهار داشت: در سیل سال ۹۸ که شهرستان نهاوند آسیب زیادی دید و مسکن های محرومین نیز تخریب شد با همکاری بنیاد مسکن و سپاه نهاوند چندین باب مسکن محرومین ساخته و بهسازی شد و در اختیار آنها قرار گرفت.

مختاری افزود: گروه های جهادی نهاوند در عرصه های عمرانی، آموزشی، خدماتی، پزشکی، ورزشی، فرهنگی و دیگر بخش ها فعالیت می کنند.

وی عنوان کرد: امسال قرارگاه تابستانی در شهرستان برای هماهنگی بیشتر فعالیت ها ایجاد شده است و به صورت تلفیقی کارهای جهادی را انجام‌می دهند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در گروه های جهادی شهرستان انواع تخصص ها وجود دارد و این کار باعث خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مناطق محروم‌ می شود.

وی بیان داشت: در تابستان امسال ۱۸۰ گروه  جهادی شهرستان نهاوند در عرصه های مختلف زیر نظر قرارگاه عملیاتی تابستانه فعالیت می‌کنند.

دیدگاه شما