تازه های سایت

کد مطلب: 49724
12. ارديبهشت 1401 - 2:45
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ نهاوند همزمان با فرا رسیدن هفته‌ی بزرگداشت مقام معلم، ویژه برنامه‌ی قصه‌گویی را با مضمون پاسداشت مقام معلم در نمایشگاه "عطر رمضان" این شهر برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شهرستان نهاوند به مناسبت فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، اقدام به اجرای ویژه برنامه قصه‌گویی در محل نمایشگاه "عطر رمضان" این شهر کرد.

به گفته فاطمه زمانیان مربی‌مسئول کانون پرورش فکری شماره دو این شهر، این ویژه برنامه در روزهای پایانی کار نمایشگاه "عطر رمضان" و هم‌زمان با فرا رسیدن هفته گرامی‌داشت مقام معلم اجرا شد.

وی فعالیت‌هایی هم‌چون برپایی کارگاه و نمایشگاه نقاشی، قصه‌گویی و معرفی وقایع را از مهمترین برنامه‌های اجرایی در غرفه‌ی کانون واقع در این نمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت، این برنامه‌ها با محوریت تجلیل و تکریم مقام والای معلم و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات دلسوزانه‌ی این قشر فرهنگی اجرا شد.

زمانیان بازدید و استقبال چشمگیر مسئولان محلی و کودکان و نوجوانان به همراه خانواده از غرفه فرهنگی هنری کانون را از نقاط مثبت این نمایشگاه برشمرد.

شایان ذکر است نمایشگاه " عطر رمضان" به همت دستگاه‌های اجرایی شهرستان نهاوند از پانزدهم ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) افتتاح و تا پایان عید سعید فطر ادامه دارد که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نهاوند با برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری در این نمایشگاه در خدمت کودکان و نوجوانان این شهرستان می‌باشد.

دیدگاه شما