تازه های سایت

کد مطلب: 49702
9. ارديبهشت 1401 - 10:33
نمایشگاه کتب و علوم قرآنی با حضور امام جمعه، رئیس اداره فرهنگ، ارشاد اسلامی نهاوند و دوستداران و فعالان کتاب در شهرستان نهاوند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند روز پنجشنبه ۸ اردیبهشت در آیین اففتاح این نمایشگاه گفت: با توجه به اهمیت علوم قرآنی و جایگاه آن در اجتماع و جامعه امروز برگزاری این نمایشگاه مهم و ضروری است که در همین راستا تلاش کردیم که نمایشگاه را در ماه مبارک رمضان و نزول قرآن، در شهرستان برگزار کنیم.

امیر بحیرایی اظهار کرد: در ماه رمضان و ماه نزول قرآن مردم ارتباط تنگاتنگی با کلام وحی برقرار می‌کنند و این ماه زمینه ساز انس معنوی مسلمانان با قرآن است.

وی افزود: این نمایشگاه با پنج هزار جلد کتاب در قالب هزار عنوان به صورت تخصصی در حوزه علوم قرآنی و حوزه عمومی با عناوین تربیتی، ادبیات، تاریخ و مذهب، رمان و داستان با تخفیف ۳۰ الی ۵۰ درصدی و با همکاری شهرداری و شورای شهر نهاوند برپا شده است.

 بحیرایی در خاتمه تصریح کرد: علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند همه روزه از تاریخ ۱۰ اردیبهشت الی ۱۰ خردادماه به مدت یک‌ماه از این نمایشگاه بزرگ کتاب و علوم قرآنی در محل میدان سردار شهید سلیمانی بازدید کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما