تازه های سایت

کد مطلب: 49689
8. ارديبهشت 1401 - 3:15
شورای قرآنی شهرستان نهاوند به مناسبت روز قدس بیان کرد: ملت شریف و ارزشمند ایران اسلامی،دشمن هر لحظه منتظر ضربه زدن به کشورهای مسلمان است، ما مسلمان ها باید بیدار باشیم و از حق دفاع کنیم و در مقابل ظلم سکوت نکنیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در بیانیه شورای قرآنی شهرستان نهاوند به مناسبت روز جهانی قدس آمده است، ملت شریف و ارزشمند ایران اسلامی،دشمن هر لحظه منتظر ضربه زدن به کشورهای مسلمان است، ما مسلمان ها باید بیدار باشیم و از حق دفاع کنیم و در مقابل ظلم سکوت نکنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است، هرجا که ذره ای ظلم و ستم باشد باید با بصیرت و وحدت و متکی به خداوند و قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام این توطئه ها را خنثی کنیم.

 قرآن کریم به ما وعده داده که ( ولینصرن الله من ینصره ) هرکس که خدا را یاری کند خداوند او را یاری خواهد کرد، اگر مردم فلسطین در مقابل اسراییل ظالم ایستاده اند این ها مصداق همین آیه شریفه در قرآن کریم می باشند خداوند به حضرت عیسی علیه‌السلام، در باره غلبه پيروان آن حضرت بر كافران (یهودیان) تا قیامت وعده داده است «إِذْ قَالَ اللّهُ يَا عِيسَى إِنِّي مُتَوَفِّيكَ وَرَافِعُكَ إِلَيَّ وَمُطَهِّرُكَ مِنَ الَّذِينَ كَفَرُواْ وَجَاعِلُ الَّذِينَ اتَّبَعُوكَ فَوْقَ الَّذِينَ كَفَرُواْ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ ثُمَّ إِلَيَّ مَرْجِعُكُمْ فَأَحْكُمُ بَيْنَكُمْ فِيمَا كُنتُمْ فِيهِ تَخْتَلِفُونَ؛ خداوند به كساني كه از شما ايمان آورده‌ اند و اعمال صالح انجام داده‌ اند وعده مي‌دهد كه آنها را قطعا خليفه روي زمين خواهد كرد، همانگونه كه پيشينيان را خلافت روي زمين بخشيد.

این بیانیه می افزاید:  و دين و آئيني را كه براي آنها پسنديده پا بر جا و ريشه دار خواهد ساخت و خوف و ترس آنها را به امنیت و آرامش مبدل مي‌كند، آنچنانكه تنها مرا مي‌پرستند و چيزي را براي من شريك نخواهند ساخت. و كساني كه بعد از آن كافر شوند فاسقند.».

در ادامه این بیانیه آمده است:   ما خادمان قرآن کریم همراه بامردم شریف و ولایت مدار شهرستان نهاوند در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور‌ و فریاد مرگ بر اسراییل در راهپیمایی روز جهانی قدس لحظه ای مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف را تنها نخواهیم گذاشت و تا زمان آزادی کامل قدس شریف در کنار مردم و ملت فلسطین خواهیم بود.

دیدگاه شما