تازه های سایت

کد مطلب: 49647
4. ارديبهشت 1401 - 3:02

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان با اشاره به در پیش بودن هفته معلم، گفت: امسال باید گرامیداشت هفته‌ی معلم متمایز از سایر سال ها باشد و در این راستا لازم است که شهرداری و سایر ادارات، با نصب بنر و یا هر طریقی، فضایی ایجاد کنند که همه ی شهروندان این تغییر را احساس کنند.

وی با بیان اینکه ما در هر جایگاهی که باشیم همواره مدیون معلمان گرانقدر هستیم، ادامه داد: لزوم پاسداشت زحمات معلمان عزیز و گرامیداشت این هفته، متناسب با شأن و جایگاه رفیع معلمان، از وظایف آحاد جامعه است.

سلگی در ادامه با اشاره به پروژه‌ی نیمه کاره ساختمان اداری آموزش وپرورش، تاکید کرد: سال هاست که این پروژه به حال خود رها شده است و علاوه بر هدر رفت بیت المال، مشکلات اجتماعی زیادی را نیز در منطقه‌ی شهرک شهید حیدری به وجود آورده است که لازم است اداره کل نوسازی مدارس استان امسال به هر طریق ممکن این پروژه را تعیین تکلیف و از وضعیت موجود خارج نماید.

سرپرست فرمانداری شهرستان نهاوند ادامه داد: تکمیل استخر دانش آموزی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به جمعیت دانش آموزی شهرستان، تکیمل هرچه سریع تر این اسختر نیز امری لازم و ضروری است.

رئیس شورای آموزش وپرورش نهاوند تاکید کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی شهرستان و نیاز به فضای آموزشی جدید و استاندارد، لازم است اداره کل نوسازی مدارس استان در خصوص تکمیل سایر پروژه های در دست اجرا در نهاوند، نگاه ویژه ای به شهرستان داشته باشد.

دیدگاه شما