تازه های سایت

کد مطلب: 49638
2. ارديبهشت 1401 - 15:19
نماز جمعه این هفته در نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: روز قدس روز تشکیل جبهه مستضعفین در مقابل مستکبرین عالم است و این آرزوی امام بود تا مسلمانان بر ضد دشمن واحد اتحاد داشته باشند. 

وی اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت در کشورهای مسلمان در مقابل مستکبران عالم ایستاده و به پیروزی های زیادی هم دست یافته است. 

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز تشکیل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل اقتدار نظام و یکی از مهترین عوامل عزت و قدرت ایران اسلامی است که در مقابل آمریکا ایستاده است. 

وی افزود: در طول این ۴۰ سال سپاه بر قدرت نظام افزوده و نیروهای مومن سپاه و ارتش در کنار هم در راستای حفظ تمامیت ارضی و خنثی سازی تهدیدها و توطئه های دشمنان فعالیت های شبانه روزی داشته اند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: امروز آمریکا در منطقه حرفی برای گفتن ندارد و باید در مقابل اراده و مقاومت مردم ایران اسلامی تسلیم شود. 

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین گفت: صهیونیست ها این روزها هر جنایتی در مسجد الاقصی انجام می دهند و مقاومت نیز جواب آنها را می دهد و باید بدانند دیگر دوران قلدری صهیونیست ها گذشته است. 

حجت الاسلام مغیثی بیان کرد: روز قدس روز وحشت صهیونیست ها است و وظیفه ما حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس است. 

وی ادامه داد: دشمن با اختلاف افکنی در بین امت های مسلمان می خواهد توطئه های خودشان را اجرا کنند و این روزها به شدت جریان رسانه ای آنها فعال است. 

امام جمعه نهاوند گفت: ملت های مسلمان باید با وحدت نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند و در مقابل توطئه های دشمنان اسلام هوشیار باشند. 

حجت الاسلام مغیثی در بخش پایانی خطبه ها از اجرای نماهنگ سلام فرمانده که توسط کودکان دهه نودی نهاوند اجرا شد قدردانی کرد و گفت: این اقدام زیبایی بود که نشان می دهد نسل جوان آماده سربازی امام زمان(عج) است.

دیدگاه شما