تازه های سایت

کد مطلب: 49587
28. فروردين 1401 - 8:55
رئیس سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل همگانی نهاوند گفت: با توجه به شرایط نارنجی کرونایی در نهاوند رانندگان باید ۳ سرنشنین داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، وحید باباذین در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در حال حاضر و تا ابلاغ قانونی کرایه جدید، هر گونه افزایش کرایه تاکسی ممنوع و خلاف قانون است.

وی اظهار داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده افزایش کرایه مراتب را به شماره های ۱۲۴ و ۳۳۲۶۴٠۸۷ اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد شود.

باباذین در مورد تعداد مسافرین در شرایط فعلی نهاوند، افزود: در حال حاضر شرایط کرونایی نهاوند نارنجی است و رانندگان تاکسی برابر مصوبه ستاد کرونا موظف هستند ۲ مسافر عقب و یک مسافر جلو سوار کنند.

وی بیان کرد: رانندگان تاکسی و مینی بوس های عمومی حق ندارند بدون ماسک فعالیت کنند و باید شیوه نامه ها را رعایت کنند.

رئیس سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل همگانی نهاوند با بیان اینکه بیش از ۹٠ درصد رانندگان تاکسی و مینی بوس دوز اول و دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند، افزود: رانندگان تاکسی نهاوند در سال جاری لباس متحد الشکل دریافت می کنند.

 باباذین ادامه داد: در سال جاری دستگاه کارت خوان بر روی تمام تاکسی های نهاوند نصب می شود.

وی اظهار داشت: در سال جاری تلاش می کنیم مشکلات بیمه رانندگان را برطرف و خدماتی مانند تعویض روغن، تعویض لاستیک با یارانه را به رانندگان ارائه دهیم.

رئیس سازمان تاکسیرانی و حمل و نقل همگانی نهاوند در پایان گفت: به دنبال تبدیل تاکسی ها و مینی بوس های فرسوده با خودروهای جدید و نو با استفاده از تسهیلات بانکی هستیم.

دیدگاه شما