تازه های سایت

کد مطلب: 49294
21. اسفند 1400 - 7:45
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با مرگ ۶ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۷۰ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «علیرضا توقیری» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۷۷ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۳۷۸ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۹۲۴ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: در این مدت زمان ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی.سی.یو» مراکز درمانی استان بستری شدند همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۳ هزار و ۶ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۰۹ هزار و ۲۳ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع واکسن های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۸۹۶ نفر دُز اول و یک میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۹۸ نفر دُز دوم و ۵۳۷ هزار و ۶۲۹ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

به گزارش ایرنا، هم اینک از مجموع ۱۰ شهرستان تابع استان همدان شهرستان همدان و کبودرآهنگ  در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان مابقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

دیدگاه شما