تازه های سایت

کد مطلب: 49178
8. اسفند 1400 - 8:40
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دو بانوی نهاوندی مسافر مسابقات قهرمانی کوراش آسیا که اواخر اسفند ماه در تاجیکستان برگزار می شود، شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این دو بانوی شایسته نهاوندی در مسابقات قهرمانی کوراش آسیا در تاریخ ۲۶ اسفند ماه الی ۴ فروردین به میزبانی تاجیکستان برگزار خواهد شد، در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

وی اظهار داشت: خانم ها لیلا سیاهوشی و صبا کرمعلی از شهرستان نهاوند در کنار ۶ کوراش کار دیگر ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می دهند.

جوانمردی افزود: شهرستان نهاوند در ورزش های رزمی دارای استعدادهای بسیار خوبی است و در بخش بانوان دارای چندین مدال آسیایی و بین المللی است.

وی همچنین از تجلیل از بهنام آرین دوچرخه سوار نهاوندی عضو تیم ملی کشورمان و اعزامی به مسابقات بین المللی ترکیه و آسیایی تاجیکستان خبر داد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: با حضور روزبه معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در منزل این قهرمان نهاوندی از وی تقدیر شد.

جوانمردی گفت: بهنام آرین ۱۲ اسفند راهی ترکیه خواهد شد و سپس در  ۵ فروردین ۱۴۰۱ به مسابقات آسیایی تاجیکستان اعزام خواهد شد.

وی افزود: برای این جوان با تجربه و با اخلاق و  تحصیلکرده نهاوندی در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم دوباره توسط این جوان نهاوندی پرچم کشورمان به اهتزاز درآيد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان اظهار داشت: بهنام آرین رکاب زن نهاوندی در کارنامه ورزشی خود ۱۳ سال عضویت در تیم ملی دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران،  ۱۵ مدال آسیایی و بین المللی ، مدال طلا و نقره مسابقات سیزم (ارتش‌های جهان) را دارد.

دیدگاه شما