تازه های سایت

کد مطلب: 49163
6. اسفند 1400 - 22:46
نماز جمعه این هفته در نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین مولوی امام جمعه موقت اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی امام جمعه موقت نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: امروز یکی از مصادیق مهم نقشه دشمنان و جریان رسانه ای آنها تخریب حوزه علمیه، علما و روحانیت است.

وی اظهار داشت: نقشه دشمنان جدایی مردم از روحانیت و ایجاد تقابل است تا بتوانند توطئه های خود را اجرایی کنند و به اسلام ضربه بزنند.

امام جمعه موقت نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها گفت: رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین اشاره کردند که با علم آموزی و تربیت جوانان مومن و انقلابی در حوزه های علمیه باید در این جهاد عظیم نقش آفرینی کنیم.

وی ادامه داد: مسئله استمرار حرکت انقلاب مهم است و خط مقابل ارتجاع و عقبگرد است و همه افراد و دلسوزان انقلاب باید نسبت به این مسئله حساسیت داشته باشند.

حجت الاسلام مولوی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به مذاکرات اخیر هسته ای اظهار داشت: این مذاکرات به روزهای حساس رسیده است و طرف مقابل باید تصمیم سیاسی خود را بگیرد.

وی ادامه داد: اما متاسفانه همانند گذشته طرف مقابل به دنبال جنگ رسانه ای است و می خواهند فضا را عوض کنند و می خواهند در جبهه خودی عدم اعتماد به تیم مذاکره کننده ایجاد کنند که باید در این بخش هوشیار باشیم.

امام جمعه موقت نهاوند گفت: باید بدانند که اگر از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور کنند و مواردی که تامین کننده منافع ما است و طرف مقابل آنها را نادیده بگیرد توافقی انجام نمی شود.

دیدگاه شما