تازه های سایت

کد مطلب: 49143
4. اسفند 1400 - 8:29
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با مرگ ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر «محمد طاهری» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۸۹ بیمار جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۵۳۷ نفر رسید.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته چهار هزار و ۵۵ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی.سی.یو» مراکز درمانی استان بستری هستند که مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۱ هزار و ۴۸۲ نفر رسیده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۳۵ هزار و ۵۱۰ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در این استان تزریق شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع واکسن های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۵۵ هزار و ۴۳۷ نفر دُز اول و یک میلیون و ۱۸۵  هزار و ۹۱۵ نفر دُز دوم و ۴۹۴ هزار و ۱۵۸ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت از وضعیت رنگ بندی کرونایی ۱۰ شهرستان استان همدان، «همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن» در وضعیت قرمز، «کبودرآهنگ، بهار، فامنین و نهاوند» در وضعیت نارنجی قرار دارند.

دیدگاه شما