تازه های سایت

کد مطلب: 49133
3. اسفند 1400 - 7:57
سرپرست فرمانداری نهاوند از برخورد جدی و قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت در دستور کار مجموعه مدیریتی شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی در خصوص حوادث اخیر در شهرستان نهاوند با قدردانی از کسانی که در راستای برقراری نظم و امنیت در شهرستان در راستای دستگیری قاتل فراری در زمان کوتاه پس از ارتکاب به جرم قدردانی کرد و به قانون شکنان هشدار داد.

وی با هشدار به هنجارشکنان اظهار داشت: برخورد جدی و قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت شهرستان در دستور کار مجموعه مدیریتی شهرستان است.

سلگی افزود: این مهم در شورای تامین شهرستان نیز مطرح خواهد شد و از عوامل برقراری نظم و امنیت در شهرستان می‌خواهیم با برهم زنندگان نظم، آرامش و امنیت مردم به‌طور جدی برخورد نمایند.

رئیس شورای تامین نهاوند گفت: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز ما است و از همکاران اطلاعاتی و امنیتی در شورای تامین هم درخواست می کنیم که با افرادی که مخل امنیت شهروندان هستند به شدت برخورد کنند.

 مردم با فرهنگ شهرستان نهاوند این روزها از زحمت کشان نیروی انتظامی و دستگاه قضایی درخواست و مطالبه برخورد شدید و سریع با مخلان امنیت جامعه را دارند.

در روزهای اخیر وقوع ۳ فقره قتل با سلاح گرم در نهاوند موجب ناراحتی شهروندان و مطالبه آنها از دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضایی برای برخورد با عوامل حمل کننده سلاح گرم و سرد در این شهرستان را دارند.

دیدگاه شما