تازه های سایت

کد مطلب: 49116
1. اسفند 1400 - 8:49
سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری چند نفر دختر جوان که در یکی از پارکهای شهرستان نهاوند درگیر و تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح الله درویشی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع درگیری بین چند دختر جوان در یکی از پارکهای شهرستان نهاوند و انتشار تصاویر هنجار شکنانه آن در فضای مجازی که منجر به بروز نارضایتی مردم و مطالبه آنان از دستگاههای امنیتی و انتظامی جهت برخورد قاطع و قانونی با عاملان درگیری و همچنین عاملان انتشار آن در شبکه های اجتماعی شده بود بلافاصله تیم ویژه پلیس اطلاعات شهرستان در این راستا تشکیل و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 وی در ادامه افزود : مأموران پلیس اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و بکارگیری امکانات قانونی و سازمانی در نهایت ۴ دختر جوان که در این درگیری حضور داشتند را شناسایی و با هماهنگی و دستور مقام قضایی دستگیر کردند.

 سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این راستا تشکیل و سایر اقدامات قانونی در حال رسیدگی و انجام است اذعان داشت : پلیس همواره در خصوص اقدامات غیر قانونی و هنجارشکن  با قاطعیت و اقتدار اقدامات قانونی را انجام خواهد داد چرا که تأمین امنیت خاطر و آرامش شهروندان محترم از مهمترین اهداف پلیس در جامعه است.

دیدگاه شما